Skip to main content

Primary tabs

Samankaltaisia työpaikkoja

Account Manager, Wholesale

Haluatko lähteä luomaan kasvua Telia Suomen Wholesale-yksiköllemme yhdessä huipputiimimme kanssa asiakasvastaavan roolissa? Kiinnostaako sinua kansainvälinen työ? Onko sinulla teknisen ymmärryksen lisäksi vahva kaupallinen näkemys ja halu kehittää liiketoimintaamme? Lue lisää, sillä saatat olla etsimämme henkilö.

 

Olen Kimmo Yrjölä ja vastaan Sales and Business Management-tiimistä Telia Suomen Wholesale yksikössä. Haemme nyt tiimiin Account Manageria vastaamaan asiakkuuksien johtamisesta ja uusmyynnistä sekä luomaan kasvun edellytyksiä yhdessä Business Manageriemme kanssa. Roolin asiakaskunta koostuu erityisesti kansainvälisistä operaattoreista, mutta voi sisältää myös suomalaisia yrityksiä.

 

Wholesale on yksi Telian kolmesta liiketoimintayksiköstä Consumer- ja Enterprise yksiköiden rinnalla. Vastaamme Telian Wholesale palveluiden kehittämisestä ja myynnistä meille nimetyille asiakkaille. Yksiköllämme on vahva tuoteportfolio sekä ammattitaitoinen henkilökunta varmistamassa korkean asiakastyytyväisyyden ja liiketoiminnan kasvun. Olemme ylpeitä siitä, miten asiakkaamme arvostavat toimintaamme ja haluamme jatkossakin palvella heitä hyvin.

 

Seuraava mahdollisuutesi

Yksikössämme Account Manager rooli on monipuolinen sisältäen myynti- ja sidosryhmätyön lisäksi asiakkaisiin liittyvien liiketoimintamahdollisuuksien kartoittamista ja niiden kehittämistä. Tekninen osaaminen sekä verkkojen tuntemus ovatkin tehtävässä eduksi kaupallisten taitojen lisäksi. Yhteistyö muiden Telian liiketoimintayksiköiden sekä sidosryhmien kanssa on myös osana työnkuvaasi. Tärkeää on reipas asenne ja halu oppia uutta.  Asiakaskunnan ollessa kansainvälinen, matkustusvalmius katsotaan eduksi. Luonteeltaan työ on pitkäjänteistä ja projektinomaista.

 

Tehtäviisi kuuluvat muun muassa

  • Asiakkuuksien hallinta sekä johtaminen
  • Liikevaihdon kasvattaminen myynnin sekä uusien asiakkaiden kautta
  • Asiakastyytyväisyyden ylläpito ja kasvattaminen
  • Asiakastarpeiden kartoittaminen
  • Wholesalen tuotetarjoaman kehittäminen asiakaspalautteen perusteella yhdessä samassa tiimissä työskentelevien Business Managereiden kanssa
  • Tarvittavien sidosryhmien kokoaminen ja johtaminen esimerkiksi isoissa tarjouksissa
  • Osallistuminen myynti- ja asiakasstrategia työhön esimerkiksi uusien liiketoimintamallien luomiseksi
  • Asiakastapahtumien dokumentointi, sekä markkina- ja asiakastiedon jakaminen

Odotamme sinulta

  • Innostuneisuutta, oma-aloitteisuutta, ratkaisukeskeisyyttä
  • Hyviä viestintä-, esiintymis- ja neuvottelutaitoja
  • Myyntihenkisyyttä tai näyttöjä tuloksekkaasta myyntityöstä sekä kaupallista ja asiakaslähtöistä näkemystä
  • Kokemusta asiakasrajapinnassa työskentelystä
  • Ymmärrystä myyntiprosessin eri vaiheista
  • Vahvaa sidosryhmätyöskentelyä ja kokemusta asioiden eteenpäin viemisestä
  • Kiinteän verkon liiketoiminnan ja tekniikan tuntemusta sekä halua oppia lisää
  • Sujuvaa englanninkielen taitoa sekä suullisesti että kirjallisesti
  • Kaupallista- tai teknistä koulutusta
  • Valmiutta matkustaa ajoittain ulkomaille (arvio 1 krt/2kk)
  • Kansainvälinen liiketoimintakokemus katsotaan eduksi

Mitä voit odottaa?

Pääset liiketoimintamme ytimeen sekä Suomen Wholesale markkinan näköalapaikalle. Näet operaattorimarkkinan kehittymisen sekä pystyt konkreettisesti vaikuttamaan liiketoimintamme tulevaisuuteen keskeisen asiakaskuntamme kautta. Olet osa Wholesale-yksikön ennakkoluulotonta ja tuloshakuista Sales and Business Management -tiimiä joka tekee kaikkensa yhä paremman asiakaskokemuksen luomiseksi. Tarjoamme myös mahdollisuuden jatkuvaan uuden oppimiseen.

 

Innostuitko?

Jos haluat osaksi tätä matkaamme, niin lähetä meille itsesi näköinen hakemus viimeistään 6.6.2022!

 

Kerron mielelläni lisää tulevasta roolistasi, tiimistä tai meillä työskentelystä, Kimmo Yrjölä, puh. 040 302 3020 tai [email protected].

 

Welcome to Telia - Home to your next big opportunity!

Everything we do is reflected in our purpose: To reinvent better connected living. That's how we make a difference for our customers in the big and in the small. That's how we contribute to the lives and livelihoods where we are present. Our skilled people and partners, innovative technologies and powerful networks are there to make daily life smoother and richer for our customers and help societies and business become more efficient and sustainable. Welcome to Telia, the home of your next big opportunity and a place where everyone can be themselves with equal access to opportunities.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti