Skip to main content

Asiakasneuvoja, Danske Bank

Danske Bank on moderni pohjoismainen pankki, jossa rakennamme taloudellista mielenrauhaa. Autamme asiakkaitamme tuntemaan olonsa luottavaiseksi talousasioissa ja pääsemään tavoitteisiinsa helpottamalla heidän pankkiasiointiaan ja taloudellisia päätöksiään.

Olemme yksi Suomen suurimmista finanssialan työnantajista - meillä opit jatkuvasti uutta ja sinua kannustetaan kehittymään koko ajan. Meille on tärkeää toimia suoraselkäisesti, niin asiakkaita kuin kollegoitamme arvostaen.

Oletko kiinnostunut finanssialalla työskentelystä ja haluaisit kehittyä pankkialan ammattilaiseksi?

Loistavaa - Tule rakentamaan taloudellista mielenrauhaa kanssamme!

Asiakasneuvojia keskitettyyn asiakaspalveluun

Haemme nyt asiakasneuvojia kokoaikatöihin Danske Bankin asiakaspalveluun Helsingin Pasilaan kesäkuusta alkaen. Aloituspäivä on 14.6.2022 ja työsuhteen kesto on 4 kuukautta.

Asiakasneuvojana autat asiakkaitamme päivittäisiin pankkiasioihin liittyvissä kysymyksissä esim. tileihin ja maksamiseen, kortteihin ja digitaalisten palvelujen käyttöön liittyen. Työpäiväsi sisältää runsaasti asiakaskohtaamisia, joissa ratkaiset aktiivisesti erilaisia tilanteita ja teet yhteistyötä kollegojen ja muiden osastojen kanssa. Asiakaspalvelumme keskiössä on palveluista parhain, taloudellista mielenrauhaa tuottava asiakaskohtaaminen. Palvelemme asiakkaita puhelimessa, verkkopankin viestien välityksellä sekä chat-kanavassa maanantaista perjantaihin klo 8-18 välillä.

Kehittymistä koko tiimin tuella

Tarjoamme sinulle näköalapaikan modernissa ja kansainvälisessä pankissa. Yksikössämme työskentelee suuri joukko asiakaspalvelun ammattilaisia, joita yhdistää halu hoitaa asiakkaan asiat kattavasti kerralla kuntoon. Pääset siis osaksi osaavaa ja motivoitunutta tiimiä, jossa vallitsee hyvä yhteishenki ja tekemisen meininki. Sinulla on mahdollisuus päästä tuomaan ja kehittämään omaa osaamistasi sekä rakentamaan itsellesi uraa pankkialalla.

Tavoitteellisuus ja vahvat vuorovaikutustaidot

Asiakasneuvojan tehtävä sopii sinulle, jos olet suuntautumassa pankkialalle ja motivoidut tavoitteellisesta asiakastyöstä. Olet tehokkaimmillasi ympäristössä, jossa tilanteet saattavat muuttua nopeastikin. Asetut luontevasti asiakkaan asemaan häntä kuunnellen ja kokonaistilanteen huomioiden. Eri palvelukanavissa toimiaksesi tarvitset vahvoja vuorovaikutustaitoja ja digitaalista osaamista.

Sinulta voi löytyä jo aiempaa asiakaspalvelukokemusta esimerkiksi pankki- tai vakuutusalalta sekä kaupallisen alan opintotaustaa. Toivomme että pystyt kommunikoimaan niin kirjallisesti kuin suullisesti, sekä suomeksi että englanniksi. Sujuva ruotsin kielitaito on isoksi eduksi.

Oletko sinä uusi kollegamme?

Kuulemme sinusta mielellämme lisää! Lähetä hakemuksesi tehtävään 29.05.2022 mennessä. Kerrothan hakemuksessasi muutamalla lauseella miksi sinä juuri sopisit tähän tehtävään sekä käytettävyytesi kesänaikana. Lisätiedot tehtävästä tarjoavat konsulttimme Olli Nyman 040 630 3237 tai olli.nyman@adecco.fi.

Työsopimus solmitaan Adecco Finland Oy:n ja valitun henkilön kesken. Valitulle henkilölle tehdään Danske Bankin käytännön mukaisesti luotettavuusselvitykset (luottotiedot, huumausainetestaus sekä tietyissä rooleissa turvallisuusselvitys).

Lisätietoja tehtävästä antaa: Olli Nyman, olli.nyman@adecco.fi

Asiakasneuvoja, Danske Bank

Helsinki
Määräaikainen ja projektityö, Kokopäiväinen

Julkaistu 06.05.2022

Jaa työpaikkailmoitus

Samankaltaisia työpaikkoja