Skip to main content

ASIAKASPALVELIJAKSI ENERGIA- ALALLE REKRYKOULUTUS

HAE NYT REKRYKOULUTUKSEEN JA TYÖLLISTY MEILLE ASIAKASPALVELIJAKSI ENERGIA- ALALLE

Nesenta Oy on valtakunnallinen asiakaspalvelun moderni laatutoimija, joka toimii yhteistyössä tunnettujen suomalaisten ja kansainvälisten yritysten kanssa. Pääpaikkamme sijaitsee Kirkkonummella ja kevään 2022 aikana, uuden asiakkaamme myötä avaamme uuden toimipisteen tiimeineen Savonlinnaan. Lisätietoa www.nesenta.fi.

Haluatko oppia digitaalisen asiakaspalvelun ytimen? Haluatko päästä näkemään ja kokemaan, mitä monikanavainen asiakaspalvelu pitää sisällään?

Meillä Nesentalla on paikka auki juuri Sinulle, joka haluat oppia digitaalisen asiakaspalvelun taidot ja päästä tekemään sitä täydellä sydämellä, ihmiseltä ihmiselle. Tulevissa työtehtävissäsi pidät huolta energia-alan asiakkaista monikanavaisesti; auttaen, opastaen ja vastaten kysymyksiin liittyen mm. energiaan, energiasopimuksiin ja laskutukseen joko sähköpostin, puhelimen tai chatin kautta. Pääsääntöisesti työvuorosi tulevat sijoittuvat klo 08.00–20.00 välille, maanantaista sunnuntaihin.

Mukaan koulutukseen valitaan 15 soveltuvinta ja motivoituneinta hakijaa, jotka koulutusohjelman hyväksytysti suoritettuaan tulevat työllistymään vakituiseen työsuhteeseen Nesentalle. Tarjoamme koulutusohjelmalla startin työelämään - olitpa sitten työuran alussa tai jo pidemmälle ehtinyt osaaja!

 

KOULUTUSAIKA

1.3.2022 - 31.5.2022

Haku koulutukseen on avoinna 11.1.2022 – 6.2.2022

 

KOULUTUKSEN TAVOITE

RekryKoulutus on rakennettu Sinulle, joka etsit uutta uraa asiakaspalvelusta ja haluat kehittyä monikanavaisen asiakaspalvelun osaajaksi. Koulutus tarjoaa kattavan asiakaspalvelun koulutuksen, jossa käsitellään asiakaspalvelun merkitystä liiketoiminnassa sekä sen kehittämistä ja johtamista. Opit hyödyntämään tietotekniikkaa ja asiakaskokemukseen liittyviä pilviohjelmistoja. Saat uutta tietoa asiakaspalvelun murroksesta kohti automaatiota ja monikanavaistumista. Pääset alan paalupaikalle!

 

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ

  • Tehokkaan asiakaspalvelun perusteet                        
  • Digitaidot                                                                                                            
  • Asiakaspalvelun hallinta pilviohjelmistoilla                                                                         
  • Asiakaspalvelun mittarit ja mittaaminen                   
  • Datapohjainen asiakaspalvelun kehittäminen
  • Asiakaspalvelun monikanavaistuminen                                                                               
  • Asiakaspalvelun hallinta automaatiolla                       
  • Tutustuminen CC-prosesseihin
  • Osallistujat toteuttavat koulutuksen aikana asiakaspalvelun koulutustavoitteisiin perustuvan kehittämistehtävän, johon annetaan ohjausta. Saat henkilökohtaista ohjausta tutorin ja mentorin kautta.

Työvoimakoulutus on tarkoitettu ensisijaisesti ensisijaisesti työttömille ja työttömyysuhan alaisille TE-toimiston ja kuntakokeilun asiakkaille, joiden työnhaku on voimassa TE-toimistossa.

Tiettyä taustaa tai koulutusta tärkeämpää on, että olet innostunut ja kiinnostunut asiakaspalvelusta ja siinä kehittymisessä. Pohjatiedoksi- ja taidoiksi riittää, että olet aidosti asiakaspalveluhenkinen ja rohkea ihmisten kohtaamisessa. Aikaisempi kokemus asiakaspalvelusta tai myynnillisistä työtehtävistä on pelkkää plussaa! Työtehtävässä menestymisen edellytyksenä on hyvä kirjallinen ja suullinen suomen kieli.

 

HAKUOHJEET

Haku on kaksivaiheinen. Luethan ohjeet tarkasti:

1. Jätä hakemuksesi TE- toimistolle tämän linkin kautta: https://koulutukset.te-palvelut.fi/kt/704609

2. Jätä CV:si meille tällä sivulla " hae paikkaa" painikkeen kautta.

Koulutukseen haetaan osoitteessa www.te-palvelut.fi > Haussa oleva työvoimakoulutus. Mikäli täytät sähköisen hakemuksen tunnistautumalla pankkitunnuksilla, saat hakemuksesi voimaan heti. Jos hakemus tehdään avoimella lomakkeella (ilman tunnisteita), täytettyjen tietojen voimaantulo edellyttää aina vahvistamista eli henkilökohtaista käyntiä ja henkilötodistuksen esittämistä TE-toimistossa ennen koulutuksen hakuajan päättymistä.

Valinnat tehdään hakemusten ja haastattelujen perusteella, joten perustelethan hakemuksesi huolella!

Koulutushakemuksesi käsittelyä voit seurata osoitteessa www.te-palvelut.fi > Oma asiointi > Työvoimakoulutus. Huomioithan, että jättämällä koulutushakemuksen sitoudut osallistumaan valintaprosessiin ja aloittamaan koulutuksen, mikäli tulet siihen valituksi. Mikäli perut koulutukseen osallistumisen ilman pätevää syytä, TE-toimisto/kuntakokeilu selvittää oikeutesi työttömyysetuuteen (TTL 2 a luku 12 §).

Koulutuksen ajalta voidaan yleensä maksaa työttömyysetuutta ja kulukorvausta (mahdollisesti korotettuna). RekryKoulutuksen ajalta ei makseta palkkaa, vaan myös silloin maksetaan työttömyysetuutta ja kulukorvausta asiakkaan tilanteen mukaan.

YHTEYSTIEDOT

Nesentalla rekrytointikonsultti Petra Paasi, 0400 811 073, petra.paasi@nesenta.fi 

TE-toimistossa asiantuntija Päivi Tamminen p. 0295 044 147, paivi.tamminen@te-toimisto.fi

Lisätietoja koulutukseen hakemisesta ja koulutuksen aikana maksettavista taloudellisista etuuksista:

Koulutusneuvonta p. 0295 020 702 ma-pe klo 9 - 16.15 tai Koulutusneuvonnan chat-palvelu ma-pe klo 9.00 - 16.00. Koulutusneuvontaa saa myös Facebookissa: www.facebook.com/koulutusneuvonta

 

ASIAKASPALVELIJAKSI ENERGIA- ALALLE REKRYKOULUTUS

Savonlinna
Kokopäiväinen

Julkaistu 13.01.2022

Yrityksen liikevaihto: 
2 000 000 - 9 999 999 €

Jaa työpaikkailmoitus