Skip to main content

Asiakaspalvelukoordinaattori

Haemme Akaaseen Asiakaspalvelukoordinaattoria 

Vastaamaan TKM TTT:n ulkoisten ja sisäisten asiakkuuksien hoitamisesta. 

Mitä tämä tehtävä tarjoaa sinulle?

  • Kuulut osaksi neljän hengen asiakaspalvelutiimiä ja tehtäväsi on huolehtia, että palvelemme asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla
  • Päivittäisiin työtehtäviin kuuluvat mm. tilausten ja tarjousten käsittely, toimitusseuranta sekä yhteydenpito ulkoisiin ja sisäisiin asiakkaisiin.
  • Lisäksi osallistut myös asiakastietojen ylläpitoon, reklamaatioiden käsittelyyn ja myynnin avustaviin tehtäviin.
  • Haluamme jatkuvasti kehittää omia tilaus-toimitusketjuun liittyviä prosessejamme, joten pääset mukaan myös tuomaan uusia ideoita ja toteuttamaan erilaisia kehityshankkeita.

Millaisen henkilön haluamme asiakaspalvelukoordinaattoriksi?

  • Olet asiakaspalveluhenkinen tiimipelaaja ja haluat antaa oman tärkeän panoksesi yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Olet avoin uusille toimintatavoille ja innolla mukana kehittämässä asiakaspalvelun toimintaa ja prosesseja. Uskallat esittää rohkeasti ajatuksiasi toiminnan kehittämiseksi ja olet valmis viemään hyviä toimintatapoja myös käytäntöön.  
  • Kaupallinen/ tekninen koulutus ja työkokemus teollisuuden ympäristöstä on merkittävä etu, sillä työskentelet teknisten asioiden parissa.
  • Isoksi eduksi lasketaan myös, jos ymmärrät tuotannonsuunnittelun ja -valmistuksen sekä kustannuslaskennan pääperiaatteet
  • Hallitset hyvällä tasolla IT-järjestelmät (Microsoft 365) ja pystyt pyörittelemään Excelin kautta hieman vaativampiakin asioita. Olet tottunut käyttämään toiminnanohjausjärjestelmiä. Meillä on ERP-järjestelmänä käytössä SAP.
  • Olemme kansainvälisessä ympäristössä toimiva yritys, joten englannin kielen hyväntasoinen osaaminen helpottaa päivittäistä kommunikointia.
  • Tehtävä nopeatempoisessa ja vaihtelevassa ympäristössä vaatii sopivalta henkilöltä kykyä tehdä nopeita päätöksiä ja kestää tiukkojen aikataulujen paineita.  Tiimillämme on käytössä liukuva työaika ja työtä pystyy tekemään myös etänä.

Miksi töihin TKM TTT:lle?

  • Meillä saat mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä ammatillisesti motivoituneiden ja ammattitaitoisten kollegoiden tuella. Saat olla mukana rakentamassa yrityksen kasvutarinaa ja pääset haastamaan itsesi yrityskulttuurissa, jossa henkilökohtainen kehittymisesi nähdään tärkeänä. 
  • Olemme tekemässä isoja investointeja lähitulevaisuudessa, jonka myötä tuotantokapasiteettimme tulee kasvamaan merkittävästi. Nämä hankkeet luovat sekä monipuolisia uramahdollisuuksia että positiivista näkymää tulevaisuuteen. 
  • Henkilöstöeduiksi miellettävien asioiden osalta kattauksemme on varsin perinteinen: tarjoamme sinulle joustavan työajan, laajat työterveyshuollon palvelut, Smartum-edut sekä viikoittaista ohjattua taukojumppaa. Sekä tietenkin edellä esiin tuodut erinomaiset mahdollisuudet omaan ammatilliseen kasvuun ja kehittymiseen!  Hae mukaan!

Yhteydenotot:

Vastaamme mielellämme sinulle heränneisiin lisäkysymyksiin. Otathan yhteyttä Anni Asunmaa, Head of customer service, puhelin 050 4076603. Tavoitat Annin parhaiten alla mainittuina aikoina:

  • to 20.1. klo 15.30–16.30
  • to 27.1 klo 15.30–16.30
  • to 3.2. klo 15.30–16.30

Hakeminen ja aikataulut:

  • TKM TTT:tä avustaa haussa Bolt Works. Lisätietoja tehtävästä antaa Bolt Worksin Liiketoimintajohtaja Hannu Järvimäki 0503670862
  • Hakuaika päättyy 6.2.2022
  • Käsittelemme hakemukset 11.2 mennessä ja infoamme puhelimitse haastatteluihin kutsuttaville
  • 1. kierroksen haastattelut tapahtuvat viikolla 7 ja TKM TTT:n 2. kierroksen haastattelut Akaassa 24–25.2.

Vinkki 1: Avaa meille CV:ssä mitä työtehtäväsi ovat sisältäneet, pelkkä nimike ei vielä kerro sisältöä ja saavutuksiasi.

Vinkki 2: Muistathan hakemuksessasi kertoa, miksi olisit sopiva juuri tähän tehtävään keskittyen tulevaisuuteesi. CV:stä näemme historiasi.

 

 

Asiakaspalvelukoordinaattori

TKM TTT Finland Oy
37800 Toijala
Kokopäiväinen, Vakituinen

Julkaistu 14.01.2022

Jaa työpaikkailmoitus

Samankaltaisia työpaikkoja