Skip to main content

Avoin haku DNA:n myynnilliseen asiakaspalveluun

Avoin haku DNA:n myynnilliseen asiakaspalveluun , Lahti

Nautitko haasteista ja ongelmanratkaisusta? Pidätkö siitä, että sinulla on monta rautaa yhtä aikaa tulessa? Mahtavaa, sillä juuri tätä kaikkea tarjoaa työ DNA:n asiakaspalvelussa!

DNA:n kannustavassa ja avoimessa työympäristössä riittää sekä mielekästä tekemistä että positiivista meininkiä. Me DNA:lla kehitämme henkilöstön työhyvinvointia sekä osaamista ja haluamme olla aidosti erinomainen työpaikka jokaiselle DNA:laiselle. Meitä aspalaisia on jo yli 300 usealla eri paikkakunnalla.

Millaista työskentely DNA:n asiakaspalvelussa sitten on? Katso työntekijöidemme ajatuksia DNA:sta työpaikkana:

Tiimi, työnkuva, työpaikka -https://www.youtube.com/watch?v=qGqAc1U42e0

Toimitilat, työkaverit ja tuki -https://www.youtube.com/watch?v=sn7KMlVV1Js

Urakehitys, etätyöt ja joustot -https://www.youtube.com/watch?v=IvyipqbnEA0

Emme odota sinun olevan valmis operaattorialan moniosaaja, tärkeintä on halu oppia ja kehittyä sellaiseksi. Paineensietokykysi joutuu kuitenkin koetukselle, sillä työ on itsenäistä ja tavoitteellista. Työssä viihtyvyyttä ja jaksamista tukevat kannustava palkkamalli, etätyömahdollisuus sekä terve kilpailuhenkinen ilmapiiri.

Itse työssä vastaat DNA:n kuluttaja-asiakaspalvelusta niin puhelimitse kuin sähköpostitsekin. Työssäsi pyrit helpottamaan asiakkaiden arkea ratkaisemalla heidän pulmiaan liittyen esimerkiksi laskutukseen, teknisiin asioihin tai tarjottavien palveluiden ominaisuuksiin. Vaikka työ on asiakaspalvelutyötä, on myynti suuressa osassa palveluneuvojan arkea. Asiakaspalvelun ohessa kartoitat asiakkaan tarpeet kokonaisuutena ja löydät jokaiselle asiakkaalle juuri hänelle sopivat palvelut ja tuotteet.

Töitä tehdään pääasiassa arkisin klo 7.45 - 18.30 välillä, mutta varauduthan myös klo 21.15 kestäviin vuoroihin. Lauantaivuorot sijoittuvat klo 8.45 - 16.45 väliselle ajalle.

Jos haluat mukaan DNA:n joukkoon niin älä epäröi jättää meille hakemustasi!

Hae paikkaa viimeistään 31.12.2021 mennessä klikkaamalla tästä.

Lisätietoja tehtävästä: 0503139346

DNA Oyj

DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n matkaviestinverkon asiakkaat käyttävät eniten mobiilidataa maailmassa liittymää kohden. Olemme Suomen suurin kaapelioperaattori. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi vuonna 2019 Great Place To Work -tutkimuksessa suurten yritysten sarjassa. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 942 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

Rekrytointia hoitaa Barona

Barona Asiakaspalveluratkaisut tarjoaa sinulle työmahdollisuuksia sekä Suomessa että kansainvälisesti. Asiakkaillemme etsittävien asiakaspalvelijoiden lisäksi palvelukeskuksemme työllistävät 500 asiakaspalvelun ammattilaista Fuengirolassa, Katowicessä, Kuusamossa, Joensuussa ja Oulussa. Uskomme moderniin asiakaspalveluun, jossa asiakaspalvelijalla on tärkeä rooli positiivisten muistijälkien ja hyvän asiakaskokemuksen luojana. Baronalaiset tunnetaan ratkaisukeskeisestä ja hätkähtämättömästä asenteesta sekä hyvästä yhteishengestä - tervetuloa joukkoomme!

Barona auttaa sinua rakentamaan työelämästä itsesi näköistä. Tuemme sinua kaikissa urasi eri käänteissä, Suomessa ja kansainvälisesti.

Avoin haku DNA:n myynnilliseen asiakaspalveluun

DNA Oyj
Lahti
Kokopäiväinen, Vakituinen
Muu koulutustaso

Julkaistu 17.04.2021

Jaa työpaikkailmoitus