Skip to main content

Samankaltaisia työpaikkoja

CRM Manager / Specialist

Tule mukaan a+tiimiimme! Me Accountor Finagolla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.

CRM Manager

Ajatteletko, että asiakkuuksiin liittyvän tiedon hallinta on liiketoiminnan onnistumisen ytimessä? Haluaisitko päästä vastaamaan tästä? Hienoa, asiakkaallamme on sinulle tehtävä.

Mitä tulet tekemään?

Asiakkaallemme sydäntä lähellä ovat asiakaskeskeisyys, datan aito hyödyntäminen ja teknologian valjastaminen tukemaan busineksen tarpeita – ei toisin päin. He nauttivat parhaan taloushallinnon ohjelmiston myyntiprosessien virtaviivaistamisesta mutkattomalla lähestymistavalla ja modernein teknologioin. Myynnillisyys näkyy asiakaskohtaamisissa läpi organisaation, toimiva CRM on heille ensiarvoisen tärkeä.  

Päivittäiseen työhösi kuuluvat CRM:n kehittämiseen, ylläpitoon ja tukeen liittyvät tehtävät. CRM-järjestelmänä asiakkaamme käyttää D365:a. Vastaat myös pienkehitys backlogista ja road mapista; jonkin verran itse toteuttaen, mutta pääasiassa ulkoisilla kumppaneilla teetättäen. Varmistat, että CRM kehittyy kokonaisuudessaan oikeaan suuntaan ja osaamme toisaalta hyödyntää sen mahdollisuudet myynnin kasvattamisessa ja asiakassuhteitten kehittämisessä.

Näiden taitojen avulla olet jo askeleen edellä

    Hallitset jo jonkin moderneista myynti- ja asiakkuudenhallintajärjestelmistä (Salesforce tms.) ja tiedät miten nämä toimivat. Osaaminen D365 / Microsoftin ympäristöstä sekä perusymmärrys integraatioista on eduksi. Vendorien ja sisäisten stakeholderien kanssa toimiminen on keskeinen osa työtehtäviä, joten sinusta löytyy myös tarvittava tiimipeluri.

    Sinulla voi olla jo hyvän matkaa kokemusta CRM -asiantuntijana toimimisesta, asiakkaamme kanssa pääset kehittymään täysiveriseksi CRM -osaajaksi. Ei myöskään haittaa, jos olet jo valmis solution manager / service manager -tason tekijä, meillä riittää myös sinulle kasvupolkua ja uuden oppimisen iloa kasvavassa, kansainvälisessä ympäristössä.

    Miksi liittyä joukkoomme

    • Et ole yksin: sinulla on joukko alan taloushallinnon ja Procountor-ohjelmiston ammattilaisia antamassa tukea ja palautetta – unohtamatta koko muuta yritystä
    • Meillä on töissä mahtavia tyyppejä: aidosti kansainvälinen yhteisö, joka tekee huippuluokan työtä yhdessä
    • Rento ja luottamuksellinen ilmapiiri, sekä toimistolla että etätöissä
    • Haastavat ja palkitsevat työtehtävät
    • Meillä on lukuisia etuja:
      • Kilpailukykyinen palkkaus ja tulospalkkiomalli
      • Saat itsellesi esihenkilön, joka panostaa sinun tukemiseesi ja kehittämiseesi valmentavalla otteella
      • Vuosittainen budjetti oman osaamisen kehittämiseen
      • Mahdollisuus tehdä etätöitä
      • Erittäin kattava työterveyshuolto
      • Lounas- ja virike-etu
      • Kerhotoiminta työkavereiden kanssa – myös virtuaalisesti

    Päätoimipaikkamme on Espoon Keilaniemessä, mutta työvälineemme mahdollistavat tehokkaan etätyöskentelyn. Voit siis sijoittua myös muihin toimipisteisiimme Tampereelle, Turkuun, Ouluun tai Jyväskylään.

    Tartu tilaisuuteen ja liity mukaan tekemään muutosta!

    Rekrytointikumppaninamme toimii Poolia Suomi Oy ja siellä konsultit Sanna ja Maria kertovat sinulle mielellään lisää tehtävästä. Sannan puhelinnumero on 020 7290 838 ja Marian 020 7290 847 ja sähköposti mallia [email protected].

    Accountor Finago Oy

    Accountor Finago on johtava pohjoismaisia markkinoita palveleva taloushallinnon ohjelmistoyritys. Olemme osa Accountor-konsernin FMS-ohjelmistoliiketoimintaa. Ohjelmistomme ovat käytössä yli 2 500 tilitoimistossa ja niillä hoidetaan yli 120 000 yrityksen taloushallinto Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

    Accountor on johtava pilvipohjaisten talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisujen sekä digitalisoitujen ulkoistuspalvelujen toimittaja. Accountorin ohjelmistojen parissa työskentelee lähes 300 IT-alan ammattilaista. Koko konserni työllistää noin 2300 ammattilaista 6 maassa. Tavoitteemme on mahdollistaa asiakkaillemme uusimmat teknologiset ratkaisut sekä automatisoidut prosessit päivittäiseen liiketoimintaan. Pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. Vuonna 2021 Accountor Groupin liikevaihto oli 238 miljoonaa euroa.

    Voit tutustua kannustavaan, luottamukselle rakentuvaan ja ystävälliseen työyhteisöömme sosiaalisessa medissa #accountorteam-tunnisteen kautta.

    Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

    Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti
    Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti