Skip to main content

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGER

Kehittämään asiakaskokemusta ja asiakaspalveluprosesseja

Haluatko sinä olla mukana rakentamassa huomisen työelämää ja mahdollistamassa merkityksellisiä kohtaamisia, huipputason asiakaskokemusta ja ihmisten hyvinvointia? Hienoa. Saatat olla juuri etsimämme henkilö!

Kiinteistösijoitusyhtiö Antilooppi kehittää pääkaupunkiseudulla työympäristöjä palveluineen. Vaikka me Antiloopilla vuokraamme tiloja, on meidän toimintamme keskiössä ihmiset ja toimiva työelämä. Rakennamme sitä yhdessä asiakkaidemme kanssa, ja se muodostuu työhyvinvoinnista, vastuullisuudesta ja joustavuudesta.

Työn murros on muuttanut pysyvästi työn tekemisen tapoja ja paikkoja. Toimistot eivät enää ole yksittäisiä tiloja, vaan kokonaisvaltaisia työympäristöjä, jotka ruokkivat niin yksilön kuin koko työyhteisön hyvinvointia. Olemmekin kehittäneet POOL-joustotilaratkaisun vastaamaan asiakkaidemme muuttuvia tarpeita. Se tarjoaa tiloja muutoksen tahtiin joustavin ehdoin ja antaa mahdollisuuden yhdistää perinteisen yhden tilaratkaisun rinnalle parhaan ja toimivimman kokonaisuuden.

Haemme nyt kasvavaan joukkoomme Customer Experience Manageria.

Työssäsi keskeisimpänä tehtävänä on rakentaa ja ylläpitää tasalaatuista, huippuluokan asiakaskokemusta. Tavoitteemme on, että asiakas saa meiltä parasta palvelua ja arvokkaita kohtaamisia. Se ei tietenkään synny yksin. Työtä tehdään koko Antiloopin henkilöstön, kumppaniverkoston ja Customer Hostien kanssa, joiden operatiivisesta johtamisesta vastaat. Keskeistä tehtävänkuvassasi on tuntea asiakkaamme, heidän tarpeensa ja löytää juuri sopivia ratkaisuja. Pidät työssäsi tiivistä yhteyttä niin asiakkaisiin kuin kumppaniverkostoon. Johdat ja kehität asiakaspalveluprosessia nimetyissä kiinteistöissä ja lisäksi tehtävänkuvaasi sisältyy asiakasviestinnän suunnittelua ja toteutusta sekä asiakaspalvelutehtäviä.

Mitä odotamme sinulta?

Arvostamme näkemyksellisyyttä, viiden vuoden kokemusta palveluverkoston ja/tai asiakaskokemuksen johtamisesta sekä ymmärrystä asiakaskäyttäytymisen muutoksesta. Sinulla on halu ratkaista asiakkaidemme arjen tilanteita ja auttaa löytämään heille parhaat ja toimivimmat ratkaisut. Kaiken kaikkiaan haemme ihmistä, joka on oma-aloitteinen, innostunut ja jolla on halu olla rakentamassa iloa, hyvinvointia ja hyviä palvelukokemuksia ympärilleen. Suomen kielen lisäksi englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito on välttämätön.

Customer Experience Managerina olet osa Antiloopin kasvutarinaa ja pääset työskentelemään pääkaupunkiseudun fiksuimpiin työtiloihin innostuneeseen, nuorekkaaseen ja kannustavaan työporukkaan.

Kiinnostuitko?

Etenemme sopivien hakijoiden kanssa rekrytointiprosessissa mahdollisimman nopeasti. Lisätietoa tehtävästä antaa Mercuri Urvalin Lassi Välimäki, puh. 040 514 9778.

Ansioluettelon ja hakemuksen palkkatoiveineen voit lähettää 3.10.2021 mennessä osoitteessa www.mercuriurval.fi tunnuksella FI-16368.

Antilooppi on pääkaupunkiseudun toimistokiinteistöihin keskittynyt kiinteistöyhtiö. Kiinteistö on aina tiiviissä vuorovaikutuksessa lähiympäristönsä kanssa – siksi meille on erityisen tärkeää kehittää paitsi kiinteistöä myös aluetta entistä toimivammaksi. Antiloopin omistavat suomalainen eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen ja ruotsalainen eläkevakuutusyhtiö AMF Pensionsförsäkring.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGER

Helsinki
Kokopäiväinen, Vakituinen

Julkaistu 04.10.2021

Yrityksen liikevaihto: 
10 000 000 - 19 999 999 €
Yrityksen koko: 
20 - 49 henkilöä
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti