Skip to main content

Customer Service Coordinator (mahdollisuus etätyöhön) - Lappeenranta

Hei sinä reipas, huolellinen ja toimeen tarttuva tyyppi! Etsimme asiakasyrityksellemme Algol Chemicals Oy:lle Customer Service Coordinaattoria vakituiseen työsuhteeseen. Toimisto sijaitsee Espoossa, mutta koska työtä voi tehdä myös täysin etänä, voit hyvin asua muuallakin Suomessa. Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä, joten jätäthän hakemuksesi pian.

Tehtäviisi kuuluvat
Työpäiväsi koostuvat monipuolisista ja vaihtelevista asiakaspalvelun ja myynnin tuen tehtävistä, tarkoituksena varmistaa asiakkaalle tilaus-toimitusketjun sujuvuus. Työtehtäviin kuuluu myynti- ja näytetilausten käsittelyä sekä näihin liittyen ostotilausten tekoa Euroopan alueella sekä asiakastilien avauksia ja päivityksiä. Tehtävään sisältyy myös reklamaatioiden ja hyvitysten käsittelyä. Työssäsi kommunikoit sisaryritysten, kansainvälisten toimittajien  ja varaston kanssa, järjestät kuljetuksia ja lähetyksiä sekä vahvistat myyntejä sekä ostoja. Hoidat asiakaspalvelutilanteet ammattitaidolla ja olet tarvittaessa yhteydessä asiakkaisiin ja toimittajiin.Toivomme sinulta
Etsimällämme henkilöllä on aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta, ymmärrys toimitusketjun rakenteesta sekä mahdollisesti kaupallinen koulutustausta tai kokemusta vastaavista tehtävistä pidemmältä ajalta. Tuotevalikoima on laaja, joten olet valmis oppimaan ja ottamaanitse asioista selvää.

Lisäksi tehtävässä menestyy henkilö, joka on ulospäinsuuntautunut, huolellinen eikä hätkähdä muuttuvia tilanteita eli on nopeatempoinen ja toimeen tarttuva. Organisointi- ja priorisointitaidot ovat tässä tehtävässä myös tärkeitä taitoja. Tehtävässä tehdään paljonyhteistyötä kansainvälisellä tasolla, joten osaathan suomen lisäksi englantia sujuvasti. Omaat hyvät ryhmätyöskentelytaidot ja aikaisempi CRM-järjestelmän käyttö katsotaan eduksi.


Tarjoamme monipuolisen ja haastavan tehtäväkokonaisuuden loistoporukassa kansainvälisessä perheyrityksessä. Työskentely voi tapahtua etänä kotoasi, jolloin tietenkin saat tarvittavat työvälineet käyttöösi ja myös kattavan perehdytyksen.

 

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan seniorkonsultti Heidi Martiala-Welin, puh. 046 8522 010 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten odotan hakemustasi mahdollisimman pian!

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen viimeistään 22.6.2021 mennessä osoitteessa
https://kaislanet.eilakaisla.fi/


Customer Service Coordinator (mahdollisuus etätyöhön) - Lappeenranta

Lappeenranta
Kokopäiväinen

Julkaistu 08.06.2021

Yrityksen liikevaihto: 
10 000 000 - 19 999 999 ?

Jaa työpaikkailmoitus