Skip to main content

Customer Support Specialist

Mipro on jo yli 40 vuoden ajan kehittänyt ratkaisuja vesi- ja energiatuotannon sekä raideliikenteen turvallisuuden takaamiseksi. Joukossamme työskentelee jo yli 130 alan ammattilaista monelta osaamisalalta.

Lähdemme vahvistamaan raideliikennetiimiämme ja etsimme nyt vakituiseen työsuhteeseen

Customer Support Specialistia

Onko päivittäinen työ satojen ihmisten liikkumisen turvaamiseksi sinulle kunnia-asia? Oletko omiasi asiakasrajapinnassa? Silloin tämä paikka voisi olla juuri sinulle.

Etsimme raideliikenteen liiketoimintaan asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen toteuttamaan ensiluokkaista asiakaspalvelua niin rautatie,- liikenteenohjaus- kuin metroympäristöillekin. Erinomaisen lähtökohdan tässä tehtävässä onnistumiselle antaa esimerkiksi sähkö- ja automaatiotekniikan koulutus. Turvalaiteasentajan pätevyys tai työkokemus automaatiosta, sähkö-, tieto- tai tietoliikennetekniikasta on eduksesi. Toivomme sinulta myös hyviä kommunikointikykyjä, sillä tehtävä sisältää työskentelyä asiakasrajapinnassa sekä kentällä mm. kumppaneiden kanssa. Koulutus tai kokemuspohjaa tärkeämpää kuitenkin on innostunut asenne tehtävää kohtaan sekä aktiivinen, järjestelmällinen ja tarkka työote; olet utelias ja kiinnostunut alan viimeisimmistä teknologioista ja haluat tehdä merkityksellistä työtä tuhansien ihmisten arjen sujuvoittamiseksi.

Työpisteesi sijaitsee pääkonttorillamme Mikkelissä, mutta tehtävässä on mahdollista työskennellä osin myös etänä. Huomioithan kuitenkin, että työ vaatii ajoittain matkustamista, noin 5-10 päivää kuukaudessa.

Mitä Customer Support Specialist tekee Miprolla?
Customer Support Specialist toimii asiakasrajapinnassa hoitaen erilaisia tukipalvelutilanteita raideliikenteen asiakkuuksille. Tässä tehtävässä työskentelet myös tiiviisti raideprojektien parissa ja toteutat projekteilta saapuvia tai palvelusopimuksiin pohjautuvia tehtäviä myös kenttäolosuhteissa. Työssä pääset seuraamaan läheltä mielenkiintoisien raideliikenneprojektien toteutusta. Työ vaatii itsenäistä työotetta ja erinomaista dokumentaatiokykyä. Apunasi sinulla on alan ehdotonta kärkeä oleva tiimi sekä vuosikymmenien kokemus alalta; avaimet onnistumiseen ovat siis sinun käsissäsi.

Haluamme panostaa työntekijöihimme ja rohkaista heitä kasvamaan ja kehittymään urallaan sekä ylläpitämään ammattitaitoaan. Osaamisen jakaminen yrityksen sisällä Mipron oman koulutusakatemian avulla sekä tarpeellisten koulutusten järjestäminen säännöllisesti, takaavat henkilöstön viimeisimmän osaamisen sekä alalla vaadittavat pätevyydet. Hieman perinteisemmistä eduista mainittakoon huipputason työterveyspalvelut kattavilla vapaa-ajan vakuutuslisillä sekä liikunta- ja kulttuurietu.

Kuulostaako tämä siltä mitä olet työltäsi etsinyt?
Hae paikkaa jo ennen kuin hakuaika umpeutuu 14.11.2021, sillä tehtävä täytetään heti oikean kandidaatin löydyttyä. Muistathan lisätä hakemukseesi myös palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä antaa Esa Ojakaski, esa.ojakaski@mipro.fi, ja puhelimitse 0447491270 arkisin 09.00-16.00 välillä.

Customer Support Specialist

Mikkeli
Kokopäiväinen, Vakituinen
3 - 5 vuotta
Alempi korkeakoulututkinto
Muu koulutustaso

Julkaistu 26.11.2021

Yrityksen liikevaihto: 
20 000 000 - 49 999 999 ?

Jaa työpaikkailmoitus