Skip to main content

Digital Content Designer

Olisitko sinä meidän seuraava Digital Content Designer?

Osana Postin Brand & Marketing -tiimin sisältötiimiä pääset tuottamaan Postin kohtaamispisteisiin erilaisia markkinointi- ja bränditavoitteita tukevia sekä asiakaslähtöisiä visuaalisia ja tekstimuotoisia digitaalisia sisältöjä.

Käytännössä työsi sisältää niin staattisten kuin liikkuvienkin digitaalisten aineistojen tekemistä eri asiakaskontaktipisteisiin, kuten sosiaaliseen mediaan, verkkosivustoille ja kampanjasivuihin, uutiskirjeisiin, blogeihin ja muihin sisäisiin ja ulkoisiin kanaviin. Työhösi kuuluu myös erilaisten lyhyiden ja keskipitkien tekstien kirjoittamista vastaaviin kohtaamispisteisiin ja SEO:n huomiointi digitaalisissa sisällöissä.

Etsimme porukkaamme positiivista ja proaktiivista tiimipelaaja. Toivomme, että sinulla on hyvät itsensäjohtamis- ja priorisointitaidot, kestät tiukkoja aikatauluja sekä vaihtuvia tilanteita. Toiveenamme on myös, että olet aktiivisesti kiinnostunut omalla kentälläsi tapahtuvasta kehityksestä ja haluat jakaa tätä tietoa ja osaamistasi myös muille.

Tässä tehtävässä pääset työskentelemään saumattomasti markkinointipäälliköidemme kanssa ja tekemään yhteistyötä monialaisten tiimien kanssa koko yrityksessä. Sisällönsuunnittelijana raportoit Brand and Content Leadille.

Menestyt roolissa, kun

  • sinulla on vähintään 4-5 vuoden kokemus asiakaslähtöisten digitaalisten markkinointisisältöjen tuottamisesta eri kanaviin sisältäen mm. visuaalisen suunnittelun, videoiden tuottamisen ja käyttäjäystävällisten tekstien kirjoittamisen,

  • tunnet eri kanavien vaatimukset ja millaiset sisällöt eri kanavissa toimii ja millaiset eivät,

  • olet kirjoittanut kohderyhmää kiinnostavia ja taktisia tekstipohjaista sisältöä eri digitaalisiin kosketuspisteisiin SEO huomioiden,

  • sinulla on kokemusta video-, liike- tai animaatioresurssien tuotannossa ja kykenet tuottamaan itsenäisesti lyhyitä videoita ja muokata niitä eri kanaviin sopiviksi,

  • olet käyttänyt niin analytiikkatyökaluja kuin dataa ja osaat hyödyntää niitä työssäsi,

  • olet käyttänyt erilaisia sisältöalustoja ja olet valmis ottamaan haltuun uusiakin työkaluja ja kehittämään niitä,

  • sinulla on ymmärrystä mainonnan automaatiosta,

  • osaat käyttää Adobe CC:n työkaluja erinomaisesti ja tuottaa niillä niin paino- kuin liikkuvan kuvan aineistoja,

  • osaat tehdä yhteistyötä monialaisissa tiimeissä ja noudattaa määräaikoja,

  • puhut ja kirjoitat erinomaisesti suomea ja toimit sujuvasti myös englannin kielellä,

  • sinun on mahdollista toimittaa portfolio tapausesimerkeillä sitä pyydettäessä.

Jos tunnistit itsesi tästä kuvauksesta, olet mitä todennäköisemmin henkilö, jota kaipaamme kollegaksemme!

Posti on yksi Suomen tunnetuimmista brändeistä ja yksi suurimmista työnantajista, ja meillä pääset mukaan rakentamaan monimuotoista tulevaisuuden Postia. Tarjoamme sinulle inspiroivan työympäristön, jossa voit hyödyntää ja loistaa osaamisellasi ja ideoillasi. Meiltä saat lisäksi ePassin kulttuuri-, liikunta- ja työmatkaedun sekä pääkonttorimme Postintaipaleen kuntosalin ja ryhmäliikunnat käyttöösi. Toimistotilamme Ilmalassa ovat modernit, joissa viihdymme osana monityöpaikkamalliamme.

Lisätietoja tehtävästä antaa Monica Grims, puhelimitse pe 14.10.2022 klo 12-15 tai ke 26.10.2022 klo 9-11 (puh. 050 563 5388) tai muina aikoina sähköpostitse ([email protected]).

Kiinnostuitko? Jätäthän hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 28.10.2022 Postin rekrytointijärjestelmän kautta. Toimithan nopeasti, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

We handle and deliver the logistics of nearly everything – e-commerce parcels, heavy freight items, postcards or love letters – on your terms! Posti is evolving and its transformation is built by a diverse pool of professionals from postal employees to artificial intelligence experts. In a big company, the range of possibilities is huge. Make Posti your next big opportunity – join us to create the future Posti!

Posti vaikuttavuus

Posti synnyttää merkittävimmät positiiviset vaikutuksensa liittyen verojen maksamiseen ja työpaikkojen luomiseen, luokassa Yhteiskunta.

Posti synnyttää merkittävimmät negatiiviset vaikutuksensa tai käyttää resursseja liittyen kasvihuonekaasupäästöihin ja pienhiukkas- ja kemikaalipäästöihin, luokassa Ympäristö.
Upright data for Posti

Klikkaamalla graafia pääset näkemään koko Posti Oy vaikuttavuusprofiilin.

Mikä vaikuttavuusprofiili?

Nettovaikutusprofiilin on mallintanut Upright Project. Profiili perustuu tieteellisen tutkimuksen ymmärrykseen erilaisten tuotteiden ja palveluiden vaikutuksista. Profiili kertoo mihin asioihin sinäkin olet mukana vaikuttamassa tämän työpaikan kautta. Lisätietoa Uprightista löydät täältä.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti