Skip to main content

Digital Performance Specialist K-ryhmään

Digital Performance Specialist

Onko digitaalinen asiakaskokemus sekä digitaalinen myynti intohimosi? Onko sinulla ideoita, miten tekisit suosikkipalveluistasi vieläkin parempia? Jos vastasit molempiin kyllä, niin tule Kespron Digital Sales & Content -tiimiimme. Tiimissä keskeinen tehtäväsi on vastata Kespron digitaalisen asiakasalustan liiketoimintalähtöisestä asiakaskokemuksen kehittämisestä sekä valituista digimarkkinoinnin kokonaisuuksista.

Digital Sales & Content -tiimi vastaa Kespron digitaalisesta myynnin kehityksestä sekä digimarkkinoinnista. Pieni tiimi koostuu kokeneista digitaalisen markkinoinnin ja verkkokaupan asiantuntijoista. Etsimme joukkoomme ammattilaista, joka osaa viedä liiketoiminnan tavoitteet toteuttamiskelpoisiksi ja mitattaviksi digitaalisen kehityksen toimenpiteiksi.

Keskeinen tehtäväsi on kasvattaa Kespron digitaalisen asiakasalustan myyntiä kehittämällä käyttäjäkokemusta yhdessä muun organisaation, kumppaneiden ja asiakkaiden kanssa. Sen lisäksi toimit tehtävässäsi Kespron sisältösivuston tuoteomistajana ja ohjaat sen kehitystä tuloshakuisesti. Sinulla on digipalveluiden asiakaskokemuksen teoria hallussa ja tunnistat palveluista kehityskohteita. Priorisoit kehityskohteet liiketoimintaa parhaiten hyödyttävällä tavalla ja tuotat niihin ratkaisukeskeisiä määrityksiä – tarvittaessa määritys sisältää kuvankäsittelyllä tai koodaten tuotetun leiskaluonnoksen. Tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa, etkä vierasta asiakkaiden kanssa työskentelyä, koska vastaat asiakasfoorumin fasilitoinnista sekä digipalveluiden asiakasdatan keräämisestä.

Odotamme sinulta:
• Tiimiä tukevaa osaamisprofiilia – kaikkea ei tarvitse osata, mutta käyttäjäkokemus on selkeä vahvuusalueesi ja kykenet viemään tiimin tekemisen siinä uudelle tasolle.
• Myynnin nälkää sekä intohimoa digitaalisten palveluiden kehittämistä ja digimyyntiä kohtaan, sekä aiempaa näyttöä niistä.
• Tuoretta, vähintään kolmen vuoden työkokemusta liiketoimintalähtöisestä verkkokauppojen ja digipalveluiden käyttäjäkokemuksen sekä käytettävyyden kehityksestä.
• Relevanttia teoriaosaamista sekä hands on -asennetta.
• Tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa.
• Eduksi katsotaan, jos sinulla on osaamista ja näyttöjä useammasta digitaalisen markkinoinnin osa-alueesta, joista yksi on hakukonemarkkinointi.
• Erinomaista suomen kielen taitoa ja riittävää englannin kielen taitoa.
• Erinomaisia valmiuksia omaksua järjestelmiä oli kyseessä sitten CMS, CRM, DAM, ERP tai mikä tahansa muu IT-akronymi.
• Kuvankäsittelyn tai HTML:n ja CSS:n alkeiden hallintaa.
• Foodservice-alan työkokemus ja tehtävään liittyvä harrastaneisuus katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle:
• Myyntivetoisen digikehitystehtävän osana liiketoimintaa.
• Tiimin joka haluaa kehittyä yhdessä ja tehdä foodservice-alan parasta digitaalista markkinointia sekä palveluita.
• Mahdollisuuden olla alusta asti rakentamassa uudenlaista kehitystapaa.
• Ammatillisia haasteita ja mahdollisuuden kehittää omaa osaamista.
• Aitoon asiakasymmärrykseen perustuvan työympäristön.
• Kannustavan ja inspiroivan työyhteisön sekä K-kampuksen upeat työskentelytilat.
• Mielenkiintoisen ja trendikkään liiketoimintasektorin.
• Monipuoliset urapolkuvaihtoehdot.
• Konsernin laajan tuen.
• K-ryhmän henkilökuntaedut.

Jos olet kiinnostunut liittymään tiimiimme, osoita taitosi ja tutustu Kespro.com-sivustoon. Etsi sivustolta 3-5 kehityskohdetta, kerro mitkä ne ovat ja miten tekisit niistä paremmat. Lähetä ennakkotehtävä, hakemus, CV sekä palkkatoive oheisen linkin kautta 25.5.2021 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Digital Sales & Content Manager Juho Anttila, +358 50 564 8973, [email protected]. Soittoajat: 11.5. klo 14-16 ja 18.5. klo 8.30-10.30. Arvostamme tiimissä työn ja vapaa-ajan tasapainoa, joten soitathan vain soittoaikoina.

-----------
Kespro on osa Keskon päivittäistavarakauppaa ja johtava foodservice-tukkukauppa Suomessa. Haluamme tehdä ulkona syömisestä elämyksellisempää, vastuullisempaa ja siten suositumpaa. Asiakkaitamme ovat mm. ravintolat, hotellit, kahvilat, liikenneasemat, julkishallinnon laitokset, K-ryhmän kaupat sekä jälleenmyyntiasiakkuudet, ja yhteensä heitä on noin 25 000. Kespron toiminnot muodostuvat 5 myyntialueesta ja 14 noutotukusta. Liikevaihtomme on noin 900 miljoonaa euroa ja henkilöstöä meillä on noin 550. Lisäksi pääkaupunkiseudun asiakkaat saavat Kespron tukkuvalikoiman toimitettuna myös ilman tukkukorttia K-RuokaPro-tukkupalvelun kautta.

K-ryhmässä voit rakentaa uran 43 000 eurooppalaisen kaupan huippuosaajan rinnalla. Toimimme päivittäistavarakaupassa, rakentamisen- ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Itsenäiset ja K-kauppiasyrittäjät ovat työmme sielu, ja heidän innoittamanaan koko K-ryhmää ajaa vahva kutsumus: hyvä ruoka, ihmisten arjen helpottaminen ja maailman tekeminen paremmaksi paikaksi elää. Toimimalla vahvasti yhdessä läpi talon pystymme jatkuvasti ylittämään asiakkaidemme odotukset kivijalassa, B2B-kumppanina ja verkossa.

Kesko vaikuttavuus

Kesko synnyttää merkittävimmät positiiviset vaikutuksensa liittyen verojen maksamiseen ja ravitsemukseen, luokissa Yhteiskunta ja Terveys.

Kesko synnyttää merkittävimmät negatiiviset vaikutuksensa tai käyttää resursseja liittyen kasvihuonekaasupäästöihin ja niukkaan osaamispääomaan, luokissa Ympäristö ja Tieto.
Upright data for Kesko

Klikkaamalla graafia pääset näkemään koko Kesko Oy vaikuttavuusprofiilin.

Mikä vaikuttavuusprofiili?

Nettovaikutusprofiilin on mallintanut Upright Project. Profiili perustuu tieteellisen tutkimuksen ymmärrykseen erilaisten tuotteiden ja palveluiden vaikutuksista. Profiili kertoo mihin asioihin sinäkin olet mukana vaikuttamassa tämän työpaikan kautta. Lisätietoa Uprightista löydät täältä.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Digital Performance Specialist K-ryhmään

Uusimaa
Helsinki
Kokopäiväinen, Vakituinen

Julkaistu 03.06.2021

Yrityksen liikevaihto: 
Yli 100 000 000 €
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti