Skip to main content

Samankaltaisia työpaikkoja

Hallinnon asiakaspalveluassistentti

Haemme tunnetulle taloushallinnon ohjelmistoasiakkaallemme kahta palveluhenkistä Hallinnon asiakaspalveluassistenttia Espoon Keilaniemeen osa-aikaiseen (50%) & määräaikaiseen työsuhteeseen 3.9.2022 tai syyskuun loppuun asti. Aloitus pikainen.

Työtehtävät

Työhösi kuuluvat vaihtelevat sopimuskäsittelyyn ja laskutukseen liittyvät tehtävät, kuten laskutuskyselyt ja -selvitykset. Tuet ja neuvot B2B-asiakkaita sekä sähköpostitse että puhelimitse. Muita työtehtäviäsi ovat muun muassa asiakassopimusten kirjaus, hallinta ja ylläpito eri järjestelmissä sekä erilaiset laskutukseen, tuotteisiin ja lisäpalveluihin liittyvät muutokset (lisätilaukset, irtisanomiset yms.).

Tehtävässä menestyäksesi toivoisimme sinulla olevan

- aiempaa kokemusta vastaavista hallinnollisista sekä asiakaspalvelutehtävistä (hallinnon, sopimusten, asiakasrekisterien yms. parissa työskentely katsotaan eduksi)
- näppäryyttä ohjelmistojen kanssa ja taitoa useamman järjestelmän käyttöön  
- aitoa halua auttaa asiakkaita ja positiivinen sekä joustava ote työhön 
- sujuva suullinen ja kirjallinen suomen kielen osaaminen, sekä valmius käyttää englantia. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi.

    Sinun ei vielä tarvitse olla täysin valmis tekijä tähän rooliin, sillä saat asiakkaallamme täyden tuen oppimiseesi. Voit siis hyvin olla esimerkiksi opintojesi loppupuolella tai harjoittelupaikkaa vailla. Olet kuitenkin kokemus- ja osaamistasostasi riippumatta tärkeä lisäys tiimiin ja siksi arvostamme aiempaa työkokemustasi samankaltaisista tehtävistä ja hyvää asiakaspalvelu- ja tiimi- sekä oppimismyönteistä asennettasi.

    Edut

    Asiakkaamme viihtyisä ja mukava toimisto sijaitsee Espoon Keilaniemessä. Tehtävässä työskentelet osana hallintotiimiä, jossa jokaisella on mahdollisuus kehittää työtapoja ja jokaisen työpanos on arvostettu sekä tärkeä. Viihdyt varmasti, jos haluat työskennellä ratkaisukeskeisesti ja ottaa rohkeasti vastuuta työstäsi. Arvostat työkavereitasi ja jaat ajatuksiasi. Olet muita kohtaan ystävällinen ja luot ympärillesi hyvää fiilistä.

    Asiakkaamme tavoitteena on olla alan halutuin työnantaja. Motivoituneet ja tyytyväiset tekijät ovat nopean kasvun ja kansainvälistymisen kantava voima, minkä vuoksi henkilöstön hyvinvointiin satsataan. Työympäristö ruokkii työssä viihtymistä, ammatillista kehittymistä sekä oman elämän tasapainoa.

    Tehtävässä on perehdytyksen jälkeen mahdollisuus työskennellä osittain etätyössä.

    Lisätiedot

    Heräsikö kysyttävää? Poolian rekrytointikonsultit kertovat sinulle mielellään lisää:

    Sanna Majava
    sanna@poolia.fi
    p. +358 20 7290 838

    Tarja Laakso 
    tarja@poolia.fi
    p. +358 20 7290 837

    Etenemme rekrytoinnissa sopivien henkilöiden kanssa nopeasti, joten älä jätä hakemista viime tippaan vaan jätä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian.

    Poolia Suomi Oy

    Poolia on asiantuntijahenkilöstön projektityöhön, rekrytointiin ja suorahakuihin erikoistunut yritys. Toimimme seuraavilla alueilla: toimisto, taloushallinto ja rahoitus, IT, HR, myynti ja markkinointi sekä johtotehtävät. Olemme HPL:n jäsen ja OMX-pörssinoteerattu yhtiö. Ajantasaiset tilaajavastuulain mukaiset tietomme löydät osoitteesta www.vastuullinenyritys.fi.

    Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

    Seuraa Pooliaa Somessa!
    LinkedIn Facebook Instagram Twitter

    Hallinnon asiakaspalveluassistentti

    Poolia Suomi Oy
    Espoo
    Osa-aikainen ja tuntityö

    Julkaistu 07.12.2021

    Yrityksen liikevaihto: 
    2 000 000 - 9 999 999 €

    Jaa työpaikkailmoitus