Skip to main content

Hallinto- ja koulutusassistentti

Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö on varautumisen, onnettomuuksien ehkäisyn ja pelastusalan asiantuntija, joka toimii ihmisten, omaisuuden ja ympäristön turvaksi. Kehitämme asumisen ja arjen turvallisuutta sekä tuemme palokuntia ja muita pelastusalan toimijoita.

Haemme joukkoomme palveluhenkistä ja neuvokasta

Hallinto- ja koulutusassistenttia

huolehtimaan SPEKin koulutuspalveluiden ja HR-toimintojen käytännöistä. Työskentelet sisäisten palveluiden tiimissämme, jonka asiakkaita ovat omat asiantuntijamme sekä ulkopuoliset asiakkaamme ja sidosryhmämme.

Työssä osallistut järjestön koulutusten ja tapahtumien järjestämiseen ja markkinointiin yhteistyössä asiantuntijoidemme kanssa. Huolehdit osaltasi toimivista ja viihtyisistä työskentelyolosuhteista ja henkilöstöprosesseista koko henkilöstöllemme. Tehtäviisi kuuluvat mm. laskujen asiatarkastukset, henkilöstön neuvonta ja ohjeistukset sekä henkilöstöetujen käytännöt. Hoidat kurssi- ja leirikeskus Palotaruksen vuokrauskäytäntöjä sidosryhmillemme.

Olet etsimämme henkilö, jos tunnistat itsesi alla olevasta kuvauksesta:

  • Sinulla on muutaman vuoden kokemus vastaavanlaisista tehtävistä ja soveltuva ammattikorkeakoulututkinto (esim. tradenomi).
  • Erilaiset tietohallinto-/tietokantajärjestelmät ja O365-järjestelmät ovat luontaisia työkaluja sinulle. Otat helposti uusia järjestelmiä haltuun.
  • Sinulla on kokemusta tapahtumien tai koulutusten järjestämisestä ja markkinoinnista.
  • Toimit luontevasti ihmisten kanssa neuvonta- ja ongelmanratkaisutehtävissä sekä järjestelmien parissa tietojen hallinnointi- ja raportointitehtävissä.
  • Sinulla on hyvät neuvottelutaidot ja pääset tiukan paikan tullen stressinsieto- ja priorisointikykysi ansiosta hyvin eteenpäin.
  • Sinulla on kohtuullinen englannin kielen taito.
  • Eduksi katsotaan kokemus HR-järjestelmien käytöstä ja pääkäyttäjyydestä (esim. SympaHR) ja ruotsin kielen taito.

Jos kiinnostuit, kuulisimme sinusta mielellämme lisää. Lähetä meille hakemuksesi viimeistään tiistaina 31.5.2022. Liitä mukaan ansioluettelosi.

Meillä olet mukana tekemässä yhteiskunnallisesti merkityksellistä ja vaikuttavaa työtä. Tarjoamme sinulle monipuolisia tehtäviä asiantuntevassa työyhteisössä, viihtyisän työympäristön ja mukavat työkaverit. SPEK on perheystävällinen työpaikka, ja muun muassa joustavat työajat sekä etätyöskentelymahdollisuudet edesauttavat työn ja vapaa-ajan yhteensovittamista. Toimipaikkasi sijaitsee Pasilassa, ja tehtävä on vakinainen. Tehtävän aloituspalkka on 2 700–2 900 €/kk koulutuksesta, osaamisesta ja kokemuksesta riippuen. Aloitus elokuussa 2022.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

HR-asiantuntija Nicolina Ahlman 11.5. klo 9-10 ja 25.5. klo 12-13

sekä hallintopäällikkö Timo Sovanen ma 9.5. klo 14-15 ja 18.5. klo 9-10

Hallinto- ja koulutusassistentti

Helsinki
Kokopäiväinen, Vakituinen

Julkaistu 20.05.2022

Yrityksen liikevaihto: 
Ei tiedossa

Jaa työpaikkailmoitus