Skip to main content

Hallintoassistentti Kokkolaan

Etsimme asiakasyrityksellemme hallintoassistenttia vakituiseen työsuhteeseen Kokkolaan.

Työtehtäviisi kuuluu muun muassa osto- ja myyntireskontran hoitaminen, työtuntien tarkistaminen sekä muut tavanomaiset toimistotyöt. Etsimme henkilöä, joka taitaa niin suomen kuin ruotsin kielen eikä sormi mene suuhun tiukassakaan tilanteessa.

Toivomme, että olet tottunut pitämään useita lankoja käsissä yhtä aikaa säilyttäen kuitenkin samalla rauhallisuuden ja tarkkuuden. Arvostamme myös hyviä kommunikointitaitoja sekä hyvää IT-osaamista. Eduksi katsotaan aiempi kokemus vastaavista tehtävistä ja/tai sovellettava koulutus.

Voisiko tässä olla juuri sinulle tilaisuus työllistyä vakavaraiseen yritykseen vakituiseen työsuhteeseen? Työt alkavat heti oikean henkilön löydyttyä, joten jos tehtävä kiinnostaa haethan tehtävää nopealla aikataululla, mutta kuitenkin viimeistään 28.6.2021. Tuo paras osaamisesi esille lähettämällä hakemus ja CV sivujemme www.adecco.fi kautta. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon Tuija, tuija.ervasti@adecco.fi tai p. 040 667 1242.

Lisätietoja tehtävästä antaa: Anna Similä, anna.simila@adecco.fi

Hallintoassistentti Kokkolaan

Kokkola
Vakituinen, Kokopäiväinen

Julkaistu 11.06.2021

Jaa työpaikkailmoitus

Samankaltaisia työpaikkoja