Skip to main content

Hallintoassistentti - Oulu

Kymsol on johtava eristystöiden ja telineiden toimittaja. Juuremme ovat Pohjoismaissa, toimimme projekteissa ja kohteissa ympäri maailmaa. Kymsolin liiketoiminnassa sosiaalinen vastuu, työturvallisuus, ympäristöasiat ja toisten kunnioitus ovat korkeassa arvossa. Me Kymsolilla varmistamme, että asiakaslähtöiset ja räätälöidyt projektit saadaan päätökseen ammattitaitoisesti, nopeasti ja turvallisesti.

Haemme yhteistyössä Kymsol Oy:n kanssa organisointitaitoista, sosiaalista ja toimeen tarttuvaa
hallintoassistenttia. Vuoden mittainen määräaikainen työ alkaa maalikuussa ja työsuhde solmitaan Eilakaislan kanssa. Tehtävä on uusi ja toimenkuva kehittyy vahvuuksiesi mukaan.

Hallinnon assistenttina työtehtäväsi rakentuvat mm. seuraavien teemojen ympärille:

  • sisäisten ja satunnaisesti myös ulkoisten tilaisuuksien ja tapahtumien organisointi sekä matkajärjestelyt
  • taloushallinnon avustavat ja rutiiniluontoiset tehtävät
  • projektien hallinnolliset tehtävät
  • myynnin tukitehtävät kuten asiakastietojen päivitys ja koonti 
  • yleiset toimistotehtävät kuten postitus, toimistotarviketilaukset ja liikelahjat
  • henkilöstöhallinnon tukitehtävät kuten esim. henkilöstömuistamiset ja resurssivarauskalenterien ylläpito

Odotamme sinulta hyviä organisointi-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Tehtävä on monipuolinen ja laaja-alainen, joten se edellyttää oma-aloitteisuutta ja joustavuutta. Otat asiat omiksesi ja viet niitä eteenpäin tunnollisesti ja hyvällä "pesunkestävällä" asenteella. Tehtävän hoidon kannalta on tärkeää, että sinulla on hyvät ja monipuoliset IT-taidot (MS Office) sekä hyvä englannin kielen taito. Tässä tehtävässä sinulla on keskeinen rooli Kymsolin sujuvan arjen mahdollistajana ja tuet osaltasi strategisten tavoitteidemme toteutumista.

Tarjoamme mahdollisuuden päästä mukaan kansainväliseen ja kasvavaan yritykseen, jossa arvot ja laatu näkyvät päivittäisessä työssä. Saat myös huumorintajuisen ja ammattitaitoisen työtiimin tuen sekä nykyaikaiset työvälineet tehtävän hoitamiseen. 

Tutustu meihin ja meidän toimintaympäristöömme tarkemmin tämän videon avulla.

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislalta Anu Grekula, puh. 0400 270 940 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi keskiviikkona 19.1. klo 15-16 ja maanantaina 24.1. klo 9-10 välisenä aikana.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 27.1.2022 mennessä osoitteessa


https://www.eilakaisla.fi/avoimet-tyopaikat


Hallintoassistentti - Oulu

Eilakaisla
Oulu
Kokopäiväinen

Julkaistu 14.01.2022

Yrityksen liikevaihto: 
10 000 000 - 19 999 999 €

Jaa työpaikkailmoitus