Skip to main content

IT Manager

Tule mukaan a+tiimiimme! Me Accountor Finagolla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.

IT Manager

Haluatko olla mukana omalla panoksellasi varmistamassa loppukäyttäjille parhaan mahdollisen kokemuksen laitteiden ja ohjelmistojen parista? Tiedätkö, miten hoidat ja ”manageeraat” kumppaneita ja toimittajia, jotka tuottavat nämä palvelut?

Etsimme nyt asiakkaallemme monipuolista IT Manageria hoitamaan kaikkien loppukäyttäjien IT-prosesseja kokonaisvaltaisesti. Tämä on mielenkiintoinen mahdollisuus, sillä asiakkaallamme tehdään jatkuvasti ja pitkäjänteisesti työtä loppukäyttäjien IT-työkalujen ja -palveluiden sekä prosessien tehostamiseksi ja parantamiseksi.

Mitä tulet tekemään?

Tässä roolissa sinulla on kokonaisvastuu loppukäyttäjien IT-laitteista, kuten läppäreistä ja mobiililaitteista, ja niihin liittyvistä prosesseista ja elinkaarihallinnasta. Tämän lisäksi sinun vastuullasi tulee olemaan laitekäyttöjärjestelmän hallinta ja yleisesti käytetyt sovellukset, kuten MS Office / O365, Sharepoint, Slack jne.

Tämän roolin painopiste on näiden kokonaisuuksien hallinnassa ja kumppaneiden palvelemisessa. Kyse on pääasiassa toimittajien hallinnasta ja kokonaiskuvan varmistamisesta. Aika-ajoin toimenkuvasi ja vastuualueesi edellyttää sinua käärimään hihasi ja puuttumaan yksityiskohtiin sekä tehostamaan ja kehittämään asioita parempaan ja toimivampaan suuntaan.

Olet osa Business applications ja processes -tiimiä, joka vastaa työkaluista ja teknologioista sekä niihin liittyvistä prosesseista, jotka palvelevat liiketoiminnan tarpeita asiakkaan koko elinkaaren ajan. Täten sinulla on kollegoita esimerkiksi myynnin, asiakaspalvelun ja automaation aloilta.

Näiden taitojen avulla olet jo askeleen edellä

    Olet kenties työskennellyt muutaman vuoden loppukäyttäjien IT-laitteiden parissa asiantuntija- tai päällikkötason roolissa ja nyt voisi olla oikea aika ottaa seuraava askel urallasi jo tutuksi tulleella toimialueella. Koska tämä rooli liittyy vahvasti toimittajien hallintaan, odotamme, että sinulla on aikaisempaa kokemusta työskentelystä IT-laite-, palvelu- ja sovellustoimittajien kanssa.

    Yhtä tärkeitä kuin IT-taidot, ovat yhteistyötaidot eri sidosryhmien kanssa. Tulet työskentelemään tiiviissä yhteistyössä sidosryhmiesi sekä eri kumppaneiden ja toimittajien kanssa. Vaikka sinä olet vastuussa verkkotunnuksesi (domain) ennakoivasta kehittämisestä, monet asiat vaativat silti tiimityötä, joten sinun on oltava tiimipelaaja menestyäksesi tavoitteissasi.

    Miksi liittyä joukkoomme

    • Et ole yksin: sinulla on mukava tiimi ammattilaisia antamassa tukea, palautetta ja jakamassa osaamistaan muuta yritystä
    • Asiakkaallamme on töissä mahtavia tyyppejä sekä aidosti kansainvälinen yhteisö, joka tekee huippuluokan työtä yhdessä
    • Rento ja luottamuksellinen ilmapiiri, sekä toimistolla että etätöissä
    • Haastavat ja palkitsevat työtehtävät
    • Meillä on lukuisia etuja:
      • Kilpailukykyinen palkkaus ja tulospalkkiomalli
      • Saat itsellesi esihenkilön, joka panostaa sinun tukemiseesi ja kehittämiseesi valmentavalla otteella
      • Vuosittainen budjetti oman osaamisen kehittämiseen
      • Mahdollisuus tehdä etätöitä
      • Erittäin kattava työterveyshuolto
      • Lounas- ja virike-etu
      • Kerhotoiminta työkavereiden kanssa – myös virtuaalisesti

    Päätoimipaikka on Espoon Keilaniemessä, mutta työvälineemme mahdollistavat tehokkaan etätyöskentelyn. Voit siis sijoittua myös muihin toimipisteisiin Tampereelle, Turkuun, Ouluun tai Jyväskylään.

    Tartu tilaisuuteen ja liity mukaan tekemään muutosta!

    Rekrytointikumppaninamme toimii Poolia Suomi Oy ja siellä konsultit Sanna, Neea ja Maria kertovat sinulle mielellään lisää tehtävästä. Sannan puhelinnumero on 020 7290 838, Neean 020 7290 843 ja Marian 020 7290 847 ja sähköposti mallia [email protected].

    Accountor Finago Oy

    Accountor Finago on johtava pohjoismaisia markkinoita palveleva taloushallinnon ohjelmistoyritys. Olemme osa Accountor-konsernin FMS-ohjelmistoliiketoimintaa. Ohjelmistomme ovat käytössä yli 2 500 tilitoimistossa ja niillä hoidetaan yli 120 000 yrityksen taloushallinto Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

    Accountor on johtava pilvipohjaisten talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisujen sekä digitalisoitujen ulkoistuspalvelujen toimittaja. Accountorin ohjelmistojen parissa työskentelee lähes 300 IT-alan ammattilaista. Koko konserni työllistää noin 2300 ammattilaista 6 maassa. Tavoitteemme on mahdollistaa asiakkaillemme uusimmat teknologiset ratkaisut sekä automatisoidut prosessit päivittäiseen liiketoimintaan. Pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. Vuonna 2021 Accountor Groupin liikevaihto oli 238 miljoonaa euroa.

    Voit tutustua kannustavaan, luottamukselle rakentuvaan ja ystävälliseen työyhteisöömme sosiaalisessa medissa #accountorteam-tunnisteen kautta.

    Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

    Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

    IT Manager

    Espoo
    Kokopäiväinen, Etätyö

    Julkaistu 13.06.2022

    Yrityksen koko: 
    50 - 99 henkilöä
    Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti