Skip to main content

Johdon assistentti

Oletko assistenttityön osaaja, joka pystyy pitämään monia lankoja käsissään ja reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin oma-aloitteisesti? Nautitko dynaamisesta työstä, jossa pääset ottamaan vastuuta ja tekemään monipuolisia tehtäviä, mutta et kavahda myöskään rutiinitehtäviä? Haluatko työssäsi auttaa HR johtoa ja asiantuntijoita onnistumaan? Jos vastasit kysymyksiin myöntävästi, saatat olla etsimämme henkilö!

Stadin HR etsii joukkoihinsa johdon assistenttia henkilöstöjohtajan oikeaksi kädeksi. Tehtävä sijoittuu kaupungin strategisen toiminnan ja HR:n ytimeen Stadin HR:ään eli henkilöstöosastolle kaupunginkansliaan.

Haemme johdon assistenttia, joka saa asiat tapahtumaan ja on toiminnassaan aina askeleen edellä. Olet energinen, tarkka ja järjestelmällinen. Työssäsi otat haltuun ketterästi useiden eri kaupunkitason HR johtamisen foorumien agendojen suunnittelun, esitysmateriaalirungon valmistelun ja koordinoinnin aina kokouskutsujen lähettämisestä muistioiden laatimiseen. Organisoit tapaamisia ja tilaisuuksia vastaten esimerkiksi aikatauluttamisesta, materiaalien valmistelusta ja muista kokousjärjestelyistä.

Osallistut henkilöstöosaston talouden ja toiminnan suunnitteluun, henkilöstöjohtajan hallinnollisten asioiden valmisteluun sekä muuhun osaston taloudenhoitoon kuten ostotilausten tekemiseen ja laskujen tiliöintiin. Suunnittelet ja järjestät kuukausittaiset osastokokoukset sekä vastaat Stadin HR:n esihenkilöiden viikkopalaverien järjestelyistä. Osallistut myös osaston sisäisen viestinnän tekemiseen. Sinulla on asiakaslähtöinen viestintäasenne ja kokemusta visuaalisten ja selkeiden PowerPoint-esitysmateriaalien tuottamisesta.

Osana tehtävää vastaat myös henkilöstöosaston yhteisistä tukitehtävistä kuten koko osastoa koskevien hankintojen koordinoinnista ja osaston yhteissähköpostin hallinnoinnista.

Työssä yhdistyvät nopeatempoinen assistenttityö sekä itsenäinen suunnittelutyö ja HR esihenkilöiden tukeminen. Käytät sujuvasti MS Office-työkaluja, ja otat mielelläsi haltuun uusia järjestelmiä. Neuvot osaston esihenkilöitä ja asiantuntijoita digitaalisten välineiden käytössä.

Odotamme oma-aloitteista työotetta ja vastuunottokykyä sekä hyviä ilmaisu- ja vuorovaikutustaitoja. Sinulla on innostusta HR-alan kehittämiseen, nautit ihmisten kanssa työskentelystä ja viihdyt nopeatempoisessa työssä. Kanssasi on mukava tehdä töitä!

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme monipuolisen tehtävän, jossa pääset osaksi suuren työnantajan laajaa HR-kenttää, loistavan työyhteisön ja porukkahengen, mahdollisuuden monipuoliseen osaamisen hyödyntämiseen ja kehittämiseen. Tarjoamme myös laajat työhyvinvointia tukevat palvelut. Tehtävä on vakituinen.

Työpaikkasi sijaitsee Hakaniemen Ympyrätalossa, uusissa ja moderneissa työtiloissa. Lisäksi sinulla on työpiste kaupungintalolla. Myös etätyöhön on joustavat mahdollisuudet.

Tehtävässä edellytetään:

suomen ja englannin kielen erinomaista suullista ja kirjallista taitoa.

Eduksi katsomme kokemuksen vastaavista tehtävistä ja erilaisten ohjelmien sekä järjestelmien käytöstä.

Ensimmäisen haastattelukierroksen toteutamme videohaastatteluina viikolla 43, jonka jälkeen kutsumme hakijoita henkilökohtaisiin haastatteluihin viikolla 44.

WWW-osoite: http://
Yhteystiedot: Henkilöstöjohtaja Nina Gros, p. 040 8203780, soittoajat 19.10 klo 16-17 ja 21.10 klo 13-14
Työpaikan osoite: Siltasaarenkatu 18-20 C, 00530 HELSINKI
Palkkaus: Sopimuksen mukaan
Työ alkaa: 1.12.2021
Työaika: kokoaikatyö
Työn kesto: yli 12 kuukautta
Haku päättyy: 25.10.2021 klo 16:00
Jätä hakemus: https://www.hel.fi/rekry/fi/avoimet-tyopaikat/rekry-ilmoitus-V31?id=KANSLIA-03-10-21
Ilmoitus jätetty: 13.10.2021
TE-palvelujen ilmoitusnumero: 11003976

Lähde: TE-palvelujen asiakastietojärjestelmä

Johdon assistentti

Helsinki
Vakituinen, Kokopäiväinen, Etätyö

Julkaistu 13.10.2021

Yrityksen liikevaihto: 
Yli 100 000 000 €

Jaa työpaikkailmoitus