Samankaltaisia työpaikkoja
Myyntiedustaja kalustemyyntiin
Haemme Accountorille Lahteen Laskenta-assistenttia reskontranhoitotehtäviin.
Työtehtäviisi kuuluvat osto- ja myyntireskontranhoito sekä matkalaskujen käsittely. Työtehtäväsi koostuvat laskujen tiliöinneistä ja sähköisten laskujen kierrätysjärjestelmän ylläpitämisestä sekä muista avustavista kirjanpidon tehtävistä. Sinulla on myös mahdollisuus tehdä vaativimpia tehtäviä osaamisesi mukaan.
Odotamme sinulta kaupallista koulutusta esim. merkonomi, tradenomi sekä aiempaa kokemusta reskontran hoidosta ja kirjanpidon perusasioiden hallinta. Olethan työskentelyotteeltasi tarkka sekä valmis niin itsenäiseen työskentelyyn kuin vuorovaikutteiseen työhön yhdessä tiimin kanssa. Työssäsi käytät Procountor-ohjelmaa, josta toivomme sinulta jo aiempaa kokemusta.
Työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä ja kestävät arviolta vuoden loppuun saakka, mahdollisesti pitempäänkin. Työaika 20-37,5h/viikko, työssä etämahdollisuus. Accountor tarjoaa innostavan työympäristön, tiimiesimiehen tuen sekä hyvät kehittymismahdollisuudet.
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätäthän pian hakemuksesi.
Lisätietoja tehtävästä antaa Go On Lahden HR-päällikkö Jelena Alkunen, [email protected], puh. 044 768 0860.