Skip to main content

Manager, Service Center

Eltel on johtava pohjoiseurooppalainen teknisten palveluiden toimittaja sähkö- ja tietoliikenneverkkotoimialalla. Tarjoamme laajan valikoiman palveluita ulottuen suunnittelu-, rakentamis- ja ylläpitopalveluista aina kokonaisvaltaisiin projektitoimituksiin saakka. Haluamme osallistua kestävämmän ja toimivamman huomisen rakentamiseen nykyisille ja tuleville sukupolville. Eltelissä työskentelee noin 5,400 työntekijää, joista Suomessa noin 1,500. Liikevaihtomme vuonna 2020 oli 938 miljoonaa euroa. Osakkeemme on listattu Nasdaq Tukholmassa.

Haemme nyt Service Center Manageria johtamaan ja kehittämään Eltelin palvelukeskusta ja sen toimintaa.

Tässä uudessa ja vahvasti kehitysvetoisessa tehtävässä pääset ottamaan haltuun Eltelin keskitetyn palvelukeskuksen kaikkine toimintoineen ja otat vastuullesi toiminnan kehittämisen. Palvelukeskuksen toimintoja ovat esimerkiksi asiakaspalvelu sekä erilaiset liiketoimintojen määrittelemät sekä hallinon prosesseihin liittyvät tehtävät. Vuonna 2018 perustettu palvelukeskus on kasvanut 25 henkilön organisaatioksi. Nyt tarvitsemmekin tälle hienolle joukolle hyvän vetäjän ja tulevaisuuden suunnannäyttäjän.

Service Center Managerina siis vastaat palvelukeskuksen päivittäisten toimintojen sujuvuudesta, organisaatiorakenteesta sekä kehitystyöstä. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä liiketoimintajohdon sekä muiden tukitoimintojen kanssa. Huolehdit, että palvelukeskuksen toiminta pysyy laadukkaana ja kustannustehokkaana ja johdat tiimiäsi varmistaen, että ammattilaiset pystyvät hoitamaan työnsä hyvin. Lisäksi varmistat prosessiautomaation laajan käyttöönoton sekä yhteistyön Eltelin Puolassa sijaitsevan konsernin sisäisen palvelukeskuksen kanssa. Toimit 4-6 työntekijän suorana esihenkilönä ja raportoit yrityksen operatiiviselle johtajalle. Työpaikka sijaitsee Eltelin pääkonttorilla Espoon Leppävaarassa, mutta meillä on käytössä joustavat etätyömahdollisuudet.

Menestyäksesi tehtävässä, sinulla tulisi olla vastaavaa työkokemusta joko IT:n, taloushallinnon tai muun tukifunktion kehittämisen parista. Tehtävässä vaaditaan kokemusta muutosjohtamisesta, erilaisten kehityshankkeiden vetämisestä sekä toimimisesta tiiminvetäjänä asiantuntijaorganisaatiossa. Eduksi on kokemus työskentelystä suuressa organisaatiossa. 

Henkilönä olet kehitysmyönteinen, sinulla on vahva talousosaaminen ja strateginen näkökulma työhösi. Tuet muutosta ja haluat viedä asioita eteenpäin määrätietoisesti, mutta silti toivomme että otat huomioon ihmisten hyvinvoinnin ja olet helposti lähestyttävä tiiminvetäjä.  Sopiva koulutustausta tehtävään on esimerkiksi kaupallinen tai tekninen korkeakoulututkinto. Lisäksi toivomme että sinulla on hyvät IT-taidot sekä sujuva englannin kielen taito.

Tervetuloa Eltelin nopealiikkeiseen ja vahvasti tuloshakuiseen joukkoon! Tarjoamme sinulle täysin uuden roolin, jossa pääset kehittämään itsenäisesti toimintaamme ja hyödyntämään osaamistasi laaja-alaisesti. Tukenasi on vahvojen ammattilaisten joukko, jotka tekevät työtään rennolla otteella mutta kunnianhimoisesti. Työpaikkasi sijaitsee Espoon pääkonttorillamme, mutta meillä on myös joustavat etätyömahdollisuudet.

Lisätietoa tehtävästä antaa Head of Development Erno Lehto sähköpostitse; erno.lehto@eltelnetworks.com.

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen alla olevan linkin kautta viimeistään torstain 30.9.2021 aikana. Hakuajan päätyttyä kutsumme osan hakijoista videohaastatteluun, jotka toteutetaan viikoilla 40 ja 41.

Lue lisää Eltelistä työnantajana täällä: Ura Eltelillä - Eltelnetworks

Eltelin esittelyvideo

Manager, Service Center

Espoo
Kokopäiväinen, Vakituinen

Julkaistu 15.09.2021

Jaa työpaikkailmoitus