Skip to main content

Samankaltaisia työpaikkoja

Markkinointiharjoittelija, Intersport Finland Oy

Hakuaika alkaa: 08.08.2022
Hakuaika päättyy: 23.08.2022

Oletko kiinnostunut digitaalisen markkinoinnin kehittämisestä sekä mahdollisuuksista kaupan alan edelläkävijän riveissä? Tehtävään valittavalla henkilöllä onkin nyt ainutlaatuinen tilaisuus syventyä asiakastiedon ja digimarkkinoinnin maailmaan.

K-ryhmässä toimiva Intersport Finland Oy etsii energiseen ja uudistuvaan joukkoonsa TYÖHARJOITTELIJAA erilaisiin markkinoinnin ja verkkokaupan avustaviin tehtäviin Helsinkiin. Harjoittelu sopii hyvin yliopisto- ja ammattikorkeakouluopiskelijoille, joiden opintoihin kuuluu työharjoittelu.

Harjoittelussa työskentelet Intersport ja Budget Sport -ketjujemme markkinointi- ja verkkokauppatiimien kanssa. Tehtävässäsi toimit osaavassa tiimissä, jossa opit uutta ja jonka kehitykseen voit myös antaa oman panoksesi. K-ryhmässä ja Intersportissa saat kokea päivittäin digitaalisen kaupan ja markkinoinnin monipuolisen ja muuttuvan maailman.

Intersport-ketju on urheilukaupan markkinajohtaja Suomessa, minkä parissa työskentelee yli 900 henkilöä eri työtehtävissä. Menestymisemme perustuu urheilu- ja vapaa-ajan tuotteiden laajaan valikoimaan, alan parhaaseen palveluun, laadukkaisiin tuotteisiin sekä helppoon ja viihtyisään asiointiin. Asiakaslähtöisen toimintamme perustana on tiivis yhteistyö kauppiaittemme, Intersport Finland Oy:n ja kansainvälisen Intersportin (IIC) välillä.

Budget Sportin liikeideana on tarjota asiakkaille laaja valikoima laadukkaita urheilu- ja vapaa-ajanvälineitä sekä vaatteita edullisesti, helposti ja nopeasti.

Etsimme nyt harjoittelijaa vuoden 2022 syksyllä alkavaan harjoitteluun. Tarkempi harjoittelun sisältö ja kesto määritellään harjoittelun alussa hakijan tutkintovaatimusten mukaisesti. Työharjoittelusta maksetaan kaupan alan TES:n mukainen palkka.

Hakiessasi huomioithan seuraavat asiat:
• Pystyt aloittamaan viimeistään 1.9.2022
• Harjoittelun kesto minimissään 6 kuukautta
• Työaika on 37.5 h/viikko
• Pystyt työskentelemään paikallisesti toimistollamme Malminkartanossa, Helsingissä

Odotamme sinulta:
- kiinnostusta digitaaliseen kaupankäyntiin ja markkinointiin
- hyvää suomen ja englannin kielen kirjallista sekä suullista osaamista
- visuaalista silmää ja kykyä muokata kuvasisältöjä
- kiinnostusta urheilu- ja vapaa-ajan kauppaan
- valmiutta tutustua monipuolisesti erilaisiin verkkokaupan ja markkinoinnin tehtäviin

Kaupan ala on digitaalisen kaupankäynnin johdosta jatkuvassa murroksessa ja tarjoaa siten mielenkiintoisen työympäristön sekä mahdollisuuden kehittää jokaisen yksilöllisiä vahvuuksia.

Tarjoamme työharjoittelussa sinulle mahdollisuuden tutustua seuraaviin verkkokaupan ja markkinoinnin osa-alueisiin:
- digikanavakohtaisten sisältöjen ja kampanjoiden luonti mm. somemainonta ja uutiskirjeet
- digitaalisen markkinoinnin asiakaspolun hallinta
- verkkokaupan ylläpito ja erilaiset optimointitehtävät
- mainostuotteiden tuoterikastusprosessin aineistot

Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Digital Marketing Aki Kaipainen, [email protected]

Lähetä hakemuksesi 23.8.2022 mennessä oheisen linkin kautta. Käsittelemme hakemuksia koko hakuprosessin ajan ja paikka täytetään sopivan hakijan löydyttyä.

-----------
K-ryhmässä voit rakentaa uran 45 000 eurooppalaisen kaupan huippuosaajan rinnalla. Toimimme päivittäistavarakaupassa, rakentamisen- ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Itsenäiset ja K-kauppiasyrittäjät ovat työmme sielu, ja heidän innoittamanaan koko K-ryhmää ajaa vahva kutsumus: hyvä ruoka, ihmisten arjen helpottaminen ja maailman tekeminen paremmaksi paikaksi elää. Toimimalla vahvasti yhdessä läpi talon pystymme jatkuvasti ylittämään asiakkaidemme odotukset kivijalassa, B2B-kumppanina ja verkossa.

Kesko vaikuttavuus

Kesko synnyttää merkittävimmät positiiviset vaikutuksensa liittyen verojen maksamiseen ja ravitsemukseen, luokissa Yhteiskunta ja Terveys.

Kesko synnyttää merkittävimmät negatiiviset vaikutuksensa tai käyttää resursseja liittyen kasvihuonekaasupäästöihin ja niukkaan osaamispääomaan, luokissa Ympäristö ja Tieto.
Upright data for Kesko

Klikkaamalla graafia pääset näkemään koko Kesko Oy vaikuttavuusprofiilin.

Mikä vaikuttavuusprofiili?

Nettovaikutusprofiilin on mallintanut Upright Project. Profiili perustuu tieteellisen tutkimuksen ymmärrykseen erilaisten tuotteiden ja palveluiden vaikutuksista. Profiili kertoo mihin asioihin sinäkin olet mukana vaikuttamassa tämän työpaikan kautta. Lisätietoa Uprightista löydät täältä.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti