Skip to main content

Markkinointipäällikkö, ohjelmallinen mainonta ja data, Alma Mediaratkaisut

Oletko media- ja mainosalaa ymmärtävä markkinoinnin ammattilainen? Ymmärrätkö ohjelmallisen ostamisen ja datan merkityksen ja mahdollisuudet mainonnassa? Osaatko yksinkertaistaa ja tiivistää isoja kokonaisuuksia tehokkaaksi markkinointiviestinnäksi? Etsimme Alma Mediaratkaisuihin markkinointipäällikköä vastaamaan ohjelmallisen ostamisen ja mainonnan datan markkinoinnin toteuttamisesta ja kehittämisestä. 

Alma Mediaratkaisuissa autamme asiakkaitamme tavoittamaan kohderyhmänsä muun muassa mainonnan ja sisältömarkkinoinnin keinoin. Asiakkainamme on laaja kirjo Suomessa toimivia yrityksiä, isoista pörssiyhtiöistä pienempiin kahviloihin ja kivijalkamyymälöihin. Tässä tehtävässä toimit osana markkinointitiimiä ja teet tiivistä yhteistyötä muun liiketoiminnan kanssa.

Etsimällämme henkilöllä on jo työn puolesta kokemusta niin ohjelmallisen ostamisen kuin datan parissa työskentelystä. Työhistoriassasi voi olla esimerkiksi rooli mediatoimistossa tai digitoimistossa. Olet jo näyttänyt kyntesi aikaansaavana asiantuntijana, joka ymmärtää mainostajien tarpeet alati kehittyvällä markkinoinnin kentällä. Taustaltasi voit olla joko kokenut markkinoija, tai ohjelmalliseen ja dataan liittyvä liiketoiminnan kehittäjä. Tärkeintä on se, että ymmärrät kyseisen liiketoiminta-alueen ja osaat rakentaa sille tuloksellisesta markkinointiviestintää.

Lisäksi arvostamme kokemusta B2B:stä ja media-alasta. Tehtävään haetaan henkilöä, joka kykenee suunnittelun lisäksi toimeenpanemaan suunnitelmia itsenäisesti ja oma-aloitteisesti. Tämän takia tehtävässä menestyminen edellyttää projektityöskentelytaitojen lisäksi myös hyviä vuorovaikutustaitoja sekä suomen ja englannin kielen taitoa.

Tehtävässä tulet kehittämään ja toteuttamaan ohjelmallisen mainonnan ja datan markkinointia. Lisäksi suunnittelet ja toteutat kampanjoita ja sisältöjä, joiden tavoitteena on kehittää ja kasvattaa Alma Mediaratkaisuiden asiakkuuksia ja liikevaihtoa. Osallistut myös markkinoinnin kokonaissuunnitteluun yhdessä tiimin kanssa.

Almalla ja tiimissämme sinulla on mahdollisuus oppia uutta sekä kehittää ja kehittyä. Tarjoamme työpaikan tunnettujen brändien sekä fiksujen ja energisten työkavereiden kanssa.  Työskentelemme monipaikkaisesti sekä etänä että viihtyisässä Alma-talossa Helsingin Töölönlahdella.

Hae tehtävää viimeistään 1.8. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa markkinointijohtaja Sampo Koskinen 30.6. klo 09-11:00, p. +358505376243.

 

 

Alma Media on voimakkaasti uudistuva monikanavainen mediayhtiö. Tuotteemme ovat alallaan johtavia media- ja palvelubrändejä ja niiden markkina-asema on useimmissa maissa vahva. Tunnetuimpia brändejämme ovat muun muassa Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Etuovi.com ja Monster.

Suomessa liiketoimintaamme kuuluvat talous- ja ammattimediat, valtakunnallinen kuluttajamedia, digitaaliset kuluttaja- ja yrityspalvelut, koulutukset sekä ammattikirjallisuuden julkaiseminen. Alman kansainvälinen liiketoiminta itäisessä Keski-Euroopassa, Ruotsissa ja Baltiassa koostuu rekrytointipalveluista, toimitilojen markkinapaikasta ja suoramarkkinointipalveluista.

Markkinointipäällikkö, ohjelmallinen mainonta ja data, Alma Mediaratkaisut

Helsinki
Kokopäiväinen, Vakituinen

Julkaistu 28.07.2021

Yrityksen liikevaihto: 
Yli 100 000 000 €

Jaa työpaikkailmoitus