Skip to main content

Advania on pohjoismainen täyden palvelun IT-yritys, joka palvelee asiakkaita 27 toimipaikassa Ruotsissa, Islannissa, Norjassa, Suomessa ja Tanskassa.  Tarjoamme asiakkaillemme monipuolisen ja integroidun valikoiman palveluita ja ratkaisuja sekä innovatiivista ja korkealuokkaista osaamista. Palvelemme monipuolisesti eri asiakasryhmiä julkisella ja yksityisellä sektorilla. Suomessa palveluihimme kuuluvat liiketoiminnan IT-infrastruktuuri, Digitaalinen työympäristö, Konsultointipalvelut ja Managed Services. Lue lisää: www.advania.fi

Haemme nyt kasvumme tueksi

Operations Manageria

vetämään Advanian Customer Experience -tulosyksikön projekti- ja ylläpitotiimiä.

Tehtävässä olet seitsemän asiakaspalvelu- ja puheratkaisuasiantuntijan esihenkilö. Vastaat tiimin resurssisuunnittelusta, työn ohjauksesta, laadun ja henkilöstön kehittämisestä sekä mittareiden seuraamisesta. Olet tulosyksikön johtoryhmän jäsen.

Menestyt tehtävässä, kun sinulla on jo jonkin verran käytännön kokemusta erilaisten IT-ratkaisujen toteutus- ja ylläpito-organisaation vetämisestä. Johdat itseäsi ja tiimiä tavoitteellisesti. Ymmärrät laatu- ja työraporttien mittareita ja osaat tehdä tarvittavia korjauksia niiden pohjalta.

Kuuntelet ja kannustat tiimiäsi, vakuutat ammattitaidollasi ja löydät uusia tapoja kehittää toimintaa.

Arvostamme osaamista asiakaspalvelu- tai puheratkaisuiden piiristä. Kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi.

Tarjoamme sinulle erinomaiset mahdollisuudet kasvaa ja kehittyä Advanian mukana sekä ilmapiirin, jossa esihenkilötaitoja arvostetaan ja työtuloksillasi on näkyvä merkitys. Onnistumisessasi sinua tukee osaava ja motivoitunut työyhteisö, jossa halutaan oppia ja menestyä yhdessä.

Tarjoamme mahdollisuuden joustavaan työskentelyyn ja hyvät työkalut. Meillä on kilpailukykyiset edut sekä mahdollisuus vaikuttaa hyvien tulosten kautta kokonaisansioihin. Toimistomme sijaitsee Espoon Keilaniemessä, mutta teemme paljon töitä myös etänä.

Kiinnostuitko? Lähetäthän hakemuksesi alla olevan linkin kautta viimeistään ma 7.12.2021. Liitä hakemukseen CV sekä palkkatoiveesi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Heikki Hemmi Director, Customer Experience Business Unit, p. 040 552 9532. Parhaiten tavoitat Heikin 11.11. klo 14-16 ja 16.11. klo 9-11.

Operations Manager

Espoo
Kokopäiväinen, Vakituinen

Julkaistu 24.11.2021

Jaa työpaikkailmoitus