Skip to main content

Paid Media Specialist K-ryhmään

Hakuaika alkaa: 21.01.2022
Hakuaika päättyy: 03.02.2022

Oletko kiinnostunut digitaalisen markkinoinnin kehittämisestä sekä mahdollisuuksista kaupan alan edelläkävijän riveissä? Tehtävään valittavalla henkilöllä onkin nyt ainutlaatuinen tilaisuus syventyä asiakastiedon ja digimarkkinoinnin maailmaan. Tehtävässä pääset osaksi digitaalisen markkinoinnin osaavaa joukkoa sekä saat mahdollisuuden kehittää K-ryhmän mediaostamista yli tiimirajojen.

Työnkuva:
Tehtävässä vastaat K-ryhmän maksetun median kampanjoiden keskitetystä operoinnista ja toimit yhtenä pääkäyttäjistä K-ryhmän maksetun median järjestelmille. Ydintehtäviisi kuuluu K-ryhmän mediaostojen laadun varmistaminen sekä kampanjaoperointi yhdessä kumppaniverkostomme kanssa. Toimit työssäsi yhteistyössä digitaalisen markkinoinnin suunnittelun tiimien kuin myös kehitystiimien kanssa.

Lisäksi olet tiiviissä yhteistyössä K-ryhmän mediakumppaneiden kanssa ja raportoit sekä annat palautetta medioiden suoriutumisesta.

Laadit lisäksi sujuvasti mediaostosuunnitelmia ja tuet markkinoinnin suunnittelun prosesseja niin, että mainonnan asetetut tavoitteet saavutetaan. Vastaat lisäksi osto- ja optimointitaktiikoista, mediadiilien, kampanjayleisöjen hallinnasta ja päivittäisestä yhteistyöstä medioiden kanssa

Seuraat ja optimoit ostoja ja tuotat analyysia mediaostamisen suosituksista markkinoinnin suunnittelun tiimille ja sidosryhmille. Tuotat myös kampanjaraportteja ja analyyseja. Osallistut ja kehität mediaostamisen automatisointia yhdessä kehitystiimin ja mainosteknologioiden tuoteomistajan kanssa.

Sinulla on hyvä ymmärrys mediaostamisen kentästä ja vahvaa osaamista eri ostojärjestelmistä. Sinulla on myös näyttöjä datan hyödyntämisestä digitaalisen mainonnan suunnittelussa. Osaat johtaa oman työsi lisäksi sujuvasti myös erilaisia verkostoja. Sinulla on myös hyvä ymmärrys markkinointiteknologian kentästä ja kyky hyödyntää sujuvasti erilaisia teknologisia kyvykkyyksiä osana digimarkkinoinnin suunnittelu- ja operointityötä.

Tehtävässä pääset näyttämään kykysi digimarkkinoinnissa niin kotimaisten kuin kansainvälistenkin brändien parissa. Ympärilläsi on myös joukko osaavia kollegoita, joiden kanssa sinulla on mahdollisuus muuttaa perinteisiä tapoja tehdä markkinointia.

Etsimällämme henkilöllä on:
- Tehtävään soveltuva koulutus
- Aiempaa työkokemusta digimainonnan ja ohjelmallisen ostamisen asiantuntijatehtävistä (kokemusta vähintään 3 vuotta)
- Hyvä ja kattava ymmärrystä digimarkkinoinnin kanavavalikosta – sinulla on selkeitä työnäyttöjä etenkin ohjelmallisen ostamisen kampanjoista osana kampanjasuunnittelua ja toteutusta
- Aikaisempaa ja vahvaa kokemusta eri markkinoinnin- ja mainonnanhallinnanjärjestelmistä kuten Facebook Business Manager, Smartly, Adform, Adobe Campaign, Google Marketing Platform (DV360&Campaign Manager) sekä työlle oleellisista analytiikkatyökaluista, kuten Google Analytics yms.
- Kokemusta datalla kohdentamisesta sekä kohderyhmien hallinnasta erilaisissa järjestelmissä (DMP, CDP yms.)
- Hyvä ymmärrys markkinointiteknologian kentästä sekä tämän hyödyntämisestä digimarkkinoinnissa (esim. analytiikka, datanhallinta)
- Analyyttinen ote työhön ja kyky tuottaa mediaostamisesta ja mainonnan kohdentamisesta insightia tärkeille sidosryhmille huomioiden liiketoiminnan tavoitteet sekä markkinoinnin KPI’t
- Kehittävä, kokeileva ja oma-aloitteinen työskentelyote sekä kyky toimia osana tiimiä 
- Kyky priorisoida työtehtäviä arjessa ja toimeenpanna asioita myös muuttuvassa ympäristössä
- Kyky kommunikoida suomen lisäksi sujuvasti myös englanniksi

Kaupan ala on jatkuvassa murroksessa ja tarjoaa siten mielenkiintoisen työympäristön sekä mahdollisuuden kehittää jokaisen yksilöllisiä vahvuuksia. K-ryhmässä voit olla kehittämässä ihmisten arkea helpottavia ratkaisuja. Tukenasi on monipuolista tietoa 1,5 miljoonasta päivittäisestä asiakaskohtaamisesta. Digitaalisesti suuntautuneelle ja tulevaisuuteen katsovalle tekijälle on tarjolla lukemattomasti dataa ja mahdollisuuksia valjastaa luovuutensa ihmisten arjen parantamiseksi. Lisäksi olet osa uudistusmielistä kulttuuria, joka kannustaa kokeilemaan, erehtymään ja oppimaan.

Tehdään hyvä kauppa – tule K-ryhmään.

Lisätietoja paikasta saat soittoaikana 25.2.2022 klo 14-15 Sari Brunnilta (Data-driven Marketing Strategist), puh. +35840 701 8535.
Tehtävä on vakituinen. Lähetä hakemuksesi 3.2.2022 mennessä oheisen linkin kautta, paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

-----------
K-ryhmässä voit rakentaa uran 39 000 eurooppalaisen kaupan huippuosaajan rinnalla. Toimimme päivittäistavarakaupassa, rakentamisen- ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Itsenäiset ja kilpailuhenkiset K-kauppiasyrittäjät ovat työmme sielu, ja heidän innoittamanaan koko K-ryhmää ajaa vahva kutsumus: hyvä ruoka, ihmisten arjen helpottaminen ja maailman tekeminen paremmaksi paikaksi elää. Toimimalla vahvasti yhdessä läpi talon pystymme jatkuvasti ylittämään asiakkaidemme odotukset kivijalassa, B2B-kumppanina ja verkossa.

Kesko vaikuttavuus

Kesko synnyttää merkittävimmät positiiviset vaikutuksensa liittyen verojen maksamiseen ja ravitsemukseen, luokissa Yhteiskunta ja Terveys.

Kesko synnyttää merkittävimmät negatiiviset vaikutuksensa tai käyttää resursseja liittyen kasvihuonekaasupäästöihin ja niukkaan osaamispääomaan, luokissa Ympäristö ja Tieto.
Upright data for Kesko

Klikkaamalla graafia pääset näkemään koko Kesko Oy vaikuttavuusprofiilin.

Mikä vaikuttavuusprofiili?

Nettovaikutusprofiilin on mallintanut Upright Project. Profiili perustuu tieteellisen tutkimuksen ymmärrykseen erilaisten tuotteiden ja palveluiden vaikutuksista. Profiili kertoo mihin asioihin sinäkin olet mukana vaikuttamassa tämän työpaikan kautta. Lisätietoa Uprightista löydät täältä.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti