Skip to main content

Samankaltaisia työpaikkoja

Palveluasiantuntijoita, reklamaatiokäsittelijöitä sekä palveluneuvoja kesäksi Kaupan palvelukeskukse

Hakuaika alkaa: 24.01.2022
Hakuaika päättyy: 31.03.2022

Innostutko kaupasta, uusista haasteista ja ajatteletko digitaalisesti? Haluatko olla luomassa unohtumattomia asiakaskokemuksia? Tule K-ryhmään ja kirjoita oma kappaleesi eurooppalaisen kaupan alan menestystarinaan.

K-ryhmä etsii energiseen ja uudistuvaan joukkoonsa kesäksi palveluasiantuntijoita, reklamaatiokäsittelijöitä sekä palveluneuvojaa päivittäistavarakaupan Kaupan palvelukeskuksen eri tehtäviin.

Tehtävässäsi toimit K-Kampuksella Helsingin Kalasatamassa tai reklamaatiokäsittelijänä Vantaan Hakkilassa osaavissa tiimeissä, jossa opit uutta, ja jotka antaa näköalan kauppojen rajapintaan. Työskentelet Keskon päivittäistavarakaupan Kaupan palvelut–yksikössä Kaupan palvelukeskuksessa.

Palveluasiantuntijan työtehtävät jakautuvat kolmelle eri tiimille.

Täydentämisen- ja saldohallinnan tukitiimi:
Kauppojen sekä sidosryhmien palvelupyyntöjen ratkaisu.
Palvelupyynnöt liittyvät kauppojen tilaamisen, tuloutumisen, saldohallinnan sekä inventoinnin kysymyksiin.
Palveluajat arkisin 07:00 – 16:00

Digi- ja infrapalveluiden tukitiimi:
Kauppojen ja sidosryhmien palvelupyyntöjen ratkaisu sekä kauppojen tietoliikenteen päivystäjän tehtävät.
Palvelupyynnöt liittyvät kauppojen verkkokaupan ja digitaalisten palveluiden (sähköinen hintanäyttö ESL, markkinointinäytöt DS) käytönneuvontaan ja ongelmatilanteisiin.
Palveluajat arkisin 06:00 – 18:00 sekä lauantaisin 07:00 – 15:00

Valikoimien, hintojen ja kampanjoiden tukitiimi:
Kauppojen sekä sidosryhmien palvelupyyntöjen ratkaisu.
Palvelupyynnöt liittyvät valikoimiin, hintoihin, kampanjoihin sekä tuotetietoihin.
Palveluajat arkisin klo 07:00 – 16:00

Palveluneuvoja sekä reklamaatiokäsittelijät työskentelevät osana

Tilauspalvelu, reklamaatiokäsittely ja Virheselvitys-tiimiä.
Tilauspalvelussa työskentelet kauppojen asiakaspalvelun parissa niin puhelimitse kuin palvelupyynnöin. Palvelupyynnöt liittyvät reklamaatioihin, tilaus- ja koodikyselyihin, tilauksiin erikoistilanteissa sekä tuotteiden saatavuuskyselyihin.
Reklamaatiokäsittelyssä työskentelet K-ruokakauppojen, Citymarket KT:n, Kespron asiakkaiden sekä Kespron tukkujen reklamaatioiden parissa, ja käsittelet toimitusprosessin virhetilanteisiin liittyviä selvityspyyntöjä. Käsittelet jälkitoimituksia ja siirtoja yhteistyössä kuljetuksen kanssa, sekä hoidat asiakaspalvelua oman vastuualueesi osalta. Tiimissä hoidetaan myös kuljetusterminaalimallin reklamaatioita sekä tavarapalautusten käsittelyä. Työtehtävä sijaitsee Vantaan Hakkilassa.
Palveluajat arkisin klo 07:00 – 16:00

K-ryhmässä saat oman tehtäväsi ohella kokea päivittäin kaupan monipuolisen ja muuttuvan maailman.

Odotamme sinulta:
- Oma-aloitteista ja reipasta työskentelyotetta ja yhteistyökykyä
- Soveltuvaa korkeakoulututkintoa/-opintoja
- Kokemusta vähittäiskaupan maailmasta ja asiakaspalvelutyöstä
- Reklamaatiokäsittelyssä kokemusta logistiikan toiminnoista
- Huolellisuutta ja oma-aloitteellisuutta
- Eduiksi katsomme kokemuksen K-ruokakaupoissa työskentelystä ja kauppojen järjestelmien käyttämisestä sekä reklamaatiokäsittelyssä kokemuksen Kesko logistiikan toiminnoista.

Kaupan ala on jatkuvassa murroksessa ja tarjoaa siten mielenkiintoisen työympäristön sekä mahdollisuuden kehittää jokaisen yksilöllisiä vahvuuksia.

Tarjoamme sinulle:
• Loistavan mahdollisuuden päästä osallistumaan kauppojen tukitoimintoihin
• Mukavan ja tekevän tiimin taustallesi sekä loistavat työkaverit rinnallesi
• Työn jossa voit yhdistää teknisen osaamisen ja maustaa sitä loistavilla asiakaspalvelutaidoillasi
• Näköalapaikan kaupan maailmaan ja tukiprosesseihin sen taustalla

K-ryhmä on uudistuva, vahva ja vastuullinen toimija seitsemässä maassa, ja meillä voit rakentaa uran eurooppalaisen kaupan huippuosaajien rinnalla. Tarjoamme sinulle joka päivä yhä mielenkiintoisempaa tekemistä sekä uusia näköaloja. Pidämme myös visusti huolta toisistamme, asiakkaista, yhteiskunnasta ja ympäristöstä.

Tehtävä on määräaikainen kesätyö ajalla 3.5.-31.8.2021.

Lisätietoja tehtävistä antaa:
Palvelupäällikkö Mikko Rintamäki - Täydentämisen- ja saldohallinnan tukitiimi
[email protected] tai puh. 050 4125778
Soittoaika arkisin klo 14:00 jälkeen

Palvelupäällikkö Jaana Ylärinne – Digi-ja infrapalveluiden tukitiimi
[email protected] tai puh. 050 3507572
Soittoaika 03.02.2022 kello 14:00 – 15:00 sekä 10.02.2022 klo 14:00 – 15:00

Palvelupäällikkö Marika Kulmala – Valikoimien, hintojen ja kampanjoiden tukitiimi
[email protected] tai puh. 050 5681230
Soittoaika 07.02.2022 klo 13:00 – 14:00 sekä 11.2.2022 klo 12:00 – 13:00

Palvelupäällikkö Piia Kortelainen – Tilauspalvelu, reklamaatiokäsittely ja virheselvitys-tiimi
[email protected] tai puh. 050 5030030
Soittoaika 07.02.2022 klo 10:00 – 11:00 sekä 14.2.2022 klo 10:00 – 11:00

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 31.3.2022 mennessä oheisen linkin kautta.
Haastattelut aloitetaan jo hakuajan kuluessa, ja paikat täytetään sopivien henkilöiden löydyttyä - hakuajan määräajasta huolimatta.

-----------
K-ryhmässä voit rakentaa uran 39 000 eurooppalaisen kaupan huippuosaajan rinnalla. Toimimme päivittäistavarakaupassa, rakentamisen- ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Itsenäiset ja kilpailuhenkiset K-kauppiasyrittäjät ovat työmme sielu, ja heidän innoittamanaan koko K-ryhmää ajaa vahva kutsumus: hyvä ruoka, ihmisten arjen helpottaminen ja maailman tekeminen paremmaksi paikaksi elää. Toimimalla vahvasti yhdessä läpi talon pystymme jatkuvasti ylittämään asiakkaidemme odotukset kivijalassa, B2B-kumppanina ja verkossa.

Kesko vaikuttavuus

Kesko synnyttää merkittävimmät positiiviset vaikutuksensa liittyen verojen maksamiseen ja ravitsemukseen, luokissa Yhteiskunta ja Terveys.

Kesko synnyttää merkittävimmät negatiiviset vaikutuksensa tai käyttää resursseja liittyen kasvihuonekaasupäästöihin ja niukkaan osaamispääomaan, luokissa Ympäristö ja Tieto.
Upright data for Kesko

Klikkaamalla graafia pääset näkemään koko Kesko Oy vaikuttavuusprofiilin.

Mikä vaikuttavuusprofiili?

Nettovaikutusprofiilin on mallintanut Upright Project. Profiili perustuu tieteellisen tutkimuksen ymmärrykseen erilaisten tuotteiden ja palveluiden vaikutuksista. Profiili kertoo mihin asioihin sinäkin olet mukana vaikuttamassa tämän työpaikan kautta. Lisätietoa Uprightista löydät täältä.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Palveluasiantuntijoita, reklamaatiokäsittelijöitä sekä palveluneuvoja kesäksi Kaupan palvelukeskukse

Helsinki
Kesätyö

Julkaistu 04.03.2022

Yrityksen liikevaihto: 
Yli 100 000 000 €
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti