Skip to main content

Palvelupäällikkö

MAHDOLLISTAMME SILMIÄ AVAAVIA TILOJA, JOTKA OVAT PAREMPIA IHMISILLE JA YMPÄRISTÖLLE.

Suomalainen perheyhtiö Orient Occident on perustettu vuonna 1919. Meillä on pitkä historia ja osaaminen hyvinvointia ja turvallisuutta tukevissa hiilineutraaleissa sisustusratkaisuissa. Vuosien aikana olemme vakiinnuttaneet asemamme toimialallamme laadukkaana ja vakavaraisena kumppanina. Palvelemme suunnittelijoita, kiinteistöpäättäjiä, rakennusliikkeitä, urakoitsijoita, valmistajia ja jälleenmyyjiä korkealaatuisten lattianpäällysteiden ja sisustustekstiilien tarpeissa. Työtämme ohjaavat vastuullisuus, kestävä kehitys ja inspiraatio. Intohimomme on auttaa jokaista ammattilaista kehittymään ja viihtymään työssään. Liikevaihtomme on 14 miljoonaa euroa, ja meitä on noin 40 ammattilaista. Kuulumme kansainväliseen Homedecor International -verkostoon ja olemme sitoutuneet YK:n Global Compact -vastuullisuusaloitteeseen sekä Green Building Council Finlandin toimintaan.

Lue lisää verkkosivuiltamme www.orientoccident.fi

Tarjoamme sisustus- ja kiinteistöalojen ammattilaisille asiantuntijapalveluita ja tuomme maahan maailman johtavien sisustusmateriaalivalmistajien tuotteita. Asiakaspalvelu & myynnin tuki -tiimin vastuulla on huolehtia sekä projekti- että tukkumyynnin tarjouksista, tilausten kirjauksista, toimitusten valvonnasta ja asiakaspalvelusta. Tiimin työhön kuuluu myös projektikoordinointi ja tekninen suunnittelupalvelu.

Etsimme nyt tähän tiimiin toiminnan kehittämisestä ja ihmisten johtamisesta innostunutta

PALVELUPÄÄLLIKKÖÄ

Työssäsi vastaat 7 hengen tiimin päivittäisen työn johtamisesta ja toimit heidän esihenkilönään. Palvelupäällikkönä myös koordinoit vaativia asiakasprojekteja niihin osallistuen sekä tiimiä tukien. Itsenäisellä ja varmalla otteella priorisoit asioita, varmistat laadukkaan toiminnan, puutut poikkeamiin ja tuot myös uusia toimintatapoja rohkeasti käyttöön. Hyödynnät kommunikointitaitojasi ja osaamistasi sekä tiimihengen että tiimityöskentelyn laadun ylläpitämiseksi.

Kehität asiakastyytyväisyyden mittarointia ja prosesseja kunnianhimoisesti, seuraat sisustusalan trendejä ja parhaita asiakaspalvelukäytäntöjä. Palvelupäällikkönä kehität myös projektiasiakkaiden ja tukkuasiakkaiden palvelua varmistaen halutun laadun toteutumisen. Olet myös taitava sitouttamaan ihmisiä yhteisiin tavoitteisiin.

Toimit osana johtoryhmää vastaten oman funktiosi budjetin luomisesta ja seurannasta. Osallistut kvartaalisuunnitteluun ja raportointiin henkilökohtaisella ja tiimitasolla, sekä johtoryhmän jäsenenä myös yritystasolla.

Menestyt tehtävässä, jos sinulla on kokemusta esihenkilötyöstä ja toiminnan kehittämisestä. Omaat erinomaiset kommunikointitaidot, herätät luottamusta ja ponnistelet parantaaksesi myös omaa toimintaasi. Johtoryhmän jäsenenä olet aktiivinen ja osallistuva, ja sitoudut yhteisiin tavoitteisiin tuottaen odotettuja tuloksia.

Toimialakokemus ei ole välttämätön, mutta se katsotaan eduksi. Myös aiempi kokemus projektitoimitusten parissa työskentelystä on plussaa. Osaat suomen kielen lisäksi hyvin myös englantia.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen tehtävän kehittyvässä yhtiössämme. Orient Occidentin yrityskulttuuria kuvaavat parhaiten asiakaslähtöisyys, vastuullisuus, avoimuus, ihmisläheisyys ja pitkäjänteinen panostaminen henkilöstöön. Toimimme nykyaikaisissa toimitiloissa Espoon Kiviruukissa.

Kiinnostuitko?

Lisätietoja tehtävästä antaa S&S Consultingissa Sanna Leppäluoto puh. 050 3446864 ja Ninna Rautavirta puh. 044 3956053. Lähetä CV ja hakemus palkkatoiveineen alla olevan Jätä hakemus -painikkeen kautta viimeistään 24.1.2021. Täydennä hakulomakkeen tiedot huolellisesti, erityisesti henkilötiedot ja työkokemus.

Palvelupäällikkö

Orient Occident
Espoo
Kokopäiväinen, Vakituinen

Julkaistu 11.01.2022

Yrityksen liikevaihto: 
Ei tiedossa

Jaa työpaikkailmoitus