Skip to main content

Samankaltaisia työpaikkoja

Ruotsinkielisiä Service Desk -specialisteja

Ruotsinkielisiä Service Desk -specialisteja, Vaasa

Etsimme Pohjanmaan alueella jatkuvasti yritysasiakkaillemme erilaisiin työtehtäviin reippaita IT-tuen osaajia jotka nauttivat asiakasrajapinnassa työskentelystä. Asiakaspalvelu sujuu sinulta kuin toinen luonto ja nautit muiden auttamisesta. Ehkä olet jo edennyt pitkälle IT- urallasi tai vasta ottamassa ensimmäisiä askelia kohti unelmiesi työpaikkaa. Aikaisempi IT-alan työkokemus ei ole tetävässä välttämätöntä. Oikea asenne ratkaisee!

Service Desk

Haemme aktiivisesti henkilöitä teknisiin ja asiakaslähtöisiin IT-tuen tehtäviin.

Työssäsi vastaanotat ja ratkot asiakaslähtöisesti yritysasiakkaiden IT tukipyyntöjä pääsääntöisesti ruotsiksi. Työkaluista käytössäsi ovat mm. etäyhteystyökalut, sähköposti ja puhelin. Ongelmatilanteet liittyvät mm. työasemiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Tarvittaessa tukipyyntöjä eskaloidaan toisen tason asiantuntijatiimille tai lähitukeen, mutta lähtökohtaisesti ongelmatilanteet pyritään ratkomaan jo ensimmäisen yhteydenoton aikana. Omaat hyvät organisointitaidot, nopean oppimiskyvyn ja pystyt hallitsemaan useita asioita samanaikaisesti ajoittain kiireisissäkin työtilanteissa. Asiakkaan tyytyväisyys ja onnistunut palvelutilanne ovat sinulle tärkeitä.

Tehtävässä tarvitset erinomaisia asiakaspalvelutaitoja, nopeaa oppimiskykyä, vahvaa ongelmanratkaisukykyä sekä kokemusta Windows 10 ja O365 ympäristöistä.

Tarjoamme sinulle:

  • Loistavat kollegat ja kattavan perehdytyksen
  • Täyden tuen työskentelylle asiantuntevalta tiimiltä ja esimieheltä
  • Hyvän työilmapiirin, itsenäisen roolin osana isompaa organisaatiota
  • Monipuoliset teknisen tuen tehtävät vaihtelevissa työympäristöissä
  • Mahdollisuuden kasvaa IT-alan ammattilaiseksi

Toivomme sinulta:

  • Innostuneisuutta IT-alan työtehtäviä kohtaan ja perus IT-taitoja
  • Vahvoja asiakaspalvelutaitoja
  • Nopeaa oppimiskykyä
  • Rokeutta ja omatoimisuutta
  • Kokemusta Windows työasemaympäristöstä
  • Vahvaa suullista ja kirjallista ruotsin kielen osaamista
  • Vahvaa englannin kielen osaamista

Mikäli pidät asiakasrajapinnassa toimimisesta ja sinulla on valmiudet monipuolisessa teknisessä ympäristössä toimimiseen, voit olla etsimämme henkilö!

Osassa ympäristöjä tehtävään valituille henkilöille teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Poikkeustilanteesta johtuen toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti videohaastatteluina RecRight Live -työkalumme kautta. Rekrytointiprosessimme etenevät siis normaalisti, etäyhteyksiä hyödyntäen. Jos olet kiinnostunut IT-alan työmahdollisuuksista, laita meille hakemuksesi mahdollisimman pian ja liitä mukaan CV:si.

Hae paikkaa viimeistään 25.04.2021 mennessä klikkaamalla tästä.

Lisätietoja tehtävästä: suvi.ellila@barona.fi

Rekrytointia hoitaa Barona

Barona IT on johtava IT-alan työelämän asiantuntija - työllistämme vuosittain jo yli 1000 IT-alan asiantuntijaa asiakkaillemme. Tehtävämme on rakentaa, kehittää ja uudistaa työelämää löytämällä yrityksille oikeat osaajat sekä osaajille oikeat haasteet, heille sopivissa yrityksissä. Haluamme olla IT-alan paras sparraaja työelämässä ja tavoitteemme on auttaa sinua kehittymään urallasi haluamaasi suuntaan.

Barona auttaa sinua rakentamaan työelämästä itsesi näköistä. Tuemme sinua kaikissa urasi eri käänteissä, Suomessa ja kansainvälisesti.

Ruotsinkielisiä Service Desk -specialisteja

Barona IT
Vaasa
Kokopäiväinen, Määräaikainen ja projektityö
Muu koulutustaso

Julkaistu 06.05.2021

Jaa työpaikkailmoitus