Skip to main content

Service Desk- ja Lähitukihenkilöitä

Etsimme nyt asiakasyrityksellemme KUUMA-ICT:lle energisiä ja asiakaspalveluhenkisiä Service Desk- ja Lähitukihenkilöitä (yksi kumpaankin rooliin) määräaikaiseen työsuhteeseen Järvenpään toimipisteeseen. Työ alkaa noin lokakuun alussa ja kestää 31.12.2021 asti, jatko on  mahdollinen.

Työtehtävät

KUUMA-ICT:n palvelupiste toimii keskitettynä yhteydenottopisteenä asiakaskuntien asiakkaiden ICT-tukipyynnöissä. Palvelupiste vastaanottaa ja ratkaisee tai välittää muille asiantuntijoille hoidettavaksi erilaisia tietotekniikkaan liittyviä toimeksiantoja. Asiakkaiden yhteydenottokanavat ovat puhelin, sähköposti ja itsepalveluportaali.

Service Desk -henkilön toimenkuvaan tulee kuulumaan mm.:

  • tukipyyntöjen vastaanottaminen ja kirjaaminen sovittujen käytäntöjen mukaisesti (ITIL)
  • tukitehtävien ratkaisu puhelimitse etähallintaa hyväksikäyttäen
  • käyttöneuvontaa
  • käyttövaltuushallinnan tehtäviä
  • mobiililaitteiden käyttöneuvontaa
  • dokumentointia ja ohjeiden laatimista

Lähitukihenkilön työtehtäviin kuuluu Keravan kaupungille tehtävät mm. asennustyöt, vianmääritykset, laiteasennukset yms. Tässä työssä tarvitset ajokortin, omaa autoa ei edellytetä.

Edellytykset

Tehtävässä menestyminen edellyttää soveltuvaa tietoteknistä peruskoulutusta (esim. Datanomi) tai työkokemusta vastaavista tehtävistä, sujuvaa suomen kielen kirjallista ja suullista taitoa, työkokemus ICT-palvelutuotannossa (esim. Service Desk tai Help Desk) ja lähituessa toimimisesta on eduksi, ajan tasalla olevaa ICT-ammattitaitoa (mm. käyttöjärjestelmät, toimistosovellukset, esim. O365 ja mobiililaitteet), AD:n ja etähallintajärjestelmien (SCCM, Dameware ja Intune) sekä ITIL-käytäntöjen tuntemusta.

Lisäksi toivomme, että olet tunnollinen, oma-aloitteinen ja reipas työntekijä, joka omaa positiivisen ja palveluhenkisen asenteen sekä aidon kiinnostuksen ICT-palvelunhallinnan tehtävien oppimiseen ja niiden parissa kehittymiseen. Toivomme myös, että hymysi ei hyydy paineenkaan alla, sillä työskentelytahti vaihtelee ja edellyttää kaikilta joustavaa ja mukautuvaista asennetta.

Service Desk työssä on noin 1kk mittaisen perehdytysjakson jälkeen mahdollisuus työskennellä myös etänä.

Edut

Asiakasyrityksemme tarjoaa sinulle hienon mahdollisuuden työskennellä monipuolisten asiakastukitehtävien parissa, modernin toiminta- ja työympäristön, kannustavan ja osaavan tiimin tuen, kattavan perehdytyksen tehtävään sekä erinomaisen tilaisuuden uusien asioiden oppimiseen ja tekniseen kehittymiseen.

Lisätiedot

Haethan tehtävää pikaisesti ja huomioithan, että ryhdymme käsittelemään hakemuksia saapumisjärjestyksessä! Lisätietoja tehtävästä saat ottamalla yhteyttä Poolia IT:n rekrytointikonsultteihin:

Tarja Laakso
[email protected]
p. 020 7290 837

Sanna Majava
[email protected] 
p. 020 7290 838

Kuuma-ICT

Keski-Uudenmaan informaatioteknologia Oy eli KUUMA-ICT tarjoaa asiakkailleen kustannustehokkaita sekä laadukkaita informaatio- ja viestintäteknologiapalveluita yhteistyössä kumppaniverkostonsa kanssa.

Yhtiön tavoitteena on vastata kuntien eri toimialojen jatkuvasti kasvavaan ICT:n käytön tuen tarpeeseen ja varmistaa, että toimialojen on mahdollista saada tukea ICT:n käyttöön pohjautuvalle palvelujen kehittämistyölle. 

Kuuma-ICT on osa Telia konsernia.

Lue lisää: https://kuumaict.fi/index.tmpl?sivu_id=2064

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Service Desk- ja Lähitukihenkilöitä

Järvenpää
Kokopäiväinen, Määräaikainen ja projektityö

Julkaistu 27.09.2021

Yrityksen liikevaihto: 
2 000 000 - 9 999 999 €
Yrityksen koko: 
100 - 249 henkilöä
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti