Skip to main content

Tule mukaan a+tiimiimme! Me Accountor Finagolla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+luokan työpaikka.

Haemme nyt asiakaspalveluumme kolmea uutta kollegaa – kahta vakituista ja yhtä määräaikaista (määräaikaisuus kestää noin vuoden verran). Tartu haasteeseen ja liity joukkoomme!

Sovellusneuvoja

Sytytkö ongelmanratkaisusta ja uuden oppimisesta?
Onko asiakkaan ymmärtäminen ja hänen tarpeidensa täyttäminen lähellä sydäntäsi?
Oletko omatoiminen ongelmien selvittäjä, joka nauttii tiedon etsimisestä?

Jos vastasit kaikkiin kyllä, niin lue lisää!

Mitä tulet tekemään

Työssäsi ohjeistat ja neuvot yritysasiakkaitamme pilvipalveluna toimivaan taloushallinnon ohjelmistoon (Procountor, Solo ja muut palvelut) liittyvissä asioissa puhelimitse, sähköpostitse sekä chatin välityksellä.

Lisäksi olet mukana innovatiivisessa tiimissä kehittämässä työkaluja ja uusia toimintatapoja. Tiimistäsi löytyy energinen porukka ohjelmistojemme asiantuntijoita, joiden kanssa etsit asiakkaiden kysymyksiin vastuksia. 

Vaikka kyseessä on taloushallinnon ohjelmistoon liittyvä asiakaspalvelutehtävä, pärjäät siinä mainiosti aivan tavallisella IT-osaamisella. Me kyllä perehdytämme sinut!

Viihdyt meillä, jos haluat työskennellä ratkaisukeskeisesti ja ottaa rohkeasti vastuuta työstäsi. Arvostat työkavereitasi ja jaat rohkeasti ajatuksiasi. Nautit itsesi jatkuvasta kehittämisestä ja uuden tiedon löytämisestä. Olet muita kohtaan ystävällinen ja luot ympärillesi hyvää fiilistä!

Tiimimme sijoittuu ensisijaisesti Espoon Keilaniemeen, mutta työvälineemme mahdollistavat myös tehokkaan etätyöskentelyn. Voit sijoittua myös muihin toimipisteisiimme Tampereelle, Turkuun, Ouluun tai Jyväskylään.

Näiden taitojen avulla olet jo askeleen edellä

Asiakaspalvelussa ei ole aina valmiita ohjeita jokaiseen tilanteeseen. Siksi odotammekin, että olet aikaansaava ja utelias ihminen, joka haluaa löytää juuri kyseiselle asiakkaalle sopivan ratkaisun. Haluat tuottaa erinomaista asiakaspalvelua ja omaat reippaan ja avoimen asenteen. 

Olet meille juuri oikea tyyppi, jos seuraavat taidot lukeutuvat vahvuuksiisi:

  • Haluat löytää asiakkaalle aina parhaan ratkaisun valikoimastamme
  • Olet asiakaslähtöinen ja sinulla on aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta
  • Sytyt ongelmien ratkaisemisesta
  • Ajattelet laatikon ulkopuolelta
  • Haluat olla mukana kehittyvässä ja kokeilevassa organisaatiossa
  • Näet muutoksen mahdollisuutena ja haluat kehittää itseäsi jatkuvasti
  • Olet itseohjautuva

Tehtävän kannalta plussia ovat:

  • Kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksesi
  • Sinulla on kokemusta Procountor-ohjelmiston käytöstä tai vastaavasta taloushallinnon ohjelmistosta
  • Kirjanpidollinen osaaminen tai taloushallinnon prosessien ymmärtäminen
  • Olet hoitanut reskontraa edellisissä työpaikoissasi

Miksi liittyä joukkoomme

  • Et ole yksin: sinulla on 60 hengen tiimi asiakaspalvelun ammattilaisia antamassa tukea ja palautetta – unohtamatta koko muuta yritystä
  • Meillä on töissä mahtavia tyyppejä: aidosti kansainvälinen yhteisö, joka tekee huippuluokan työtä yhdessä
  • Rento ja luottamuksellinen ilmapiiri, sekä toimistolla että etätöissä
  • Haastavat ja palkitsevat työtehtävät
  • Meillä on lukuisia etuja:
    • Kilpailukykyinen palkkaus ja tulospalkkiomalli
    • Saat itsellesi esihenkilön, joka panostaa sinun tukemiseesi ja kehittämiseesi valmentavalla otteella
    • Vuosittainen budjetti oman osaamisen kehittämiseen
    • Mahdollisuus tehdä etätöitä
    • Erittäin kattava työterveyshuolto
    • Lounas- ja virike-etu
    • Kerhotoiminta työkavereiden kanssa – myös virtuaalisesti

Tartu tilaisuuteen ja liity mukaan tekemään muutosta!

Lisätietoja tehtävästä saat rekrytoivalta esihenkilöltä Inka Heikkilältä puhelimitse to 2.12. klo 15–16, 0408310117. Voit myös lähettää Inkalle viestin osoitteeseen inka.heikkila@finago.com.

Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen meille 12.12.2021 mennessä. Mainitse hakemuksessasi, oletko ensisijaisesti kiinnostunut vakituisesta vai määräaikaisesta tehtävästä. Käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla ja paikat täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä.

Accountor Finago Oy

Accountor Finago on johtava pohjoismaisia markkinoita palveleva taloushallinnon ohjelmistoyritys. Olemme osa Accountor-konsernin SME ohjelmistoliiketoimintaa. Ohjelmistomme ovat käytössä yli 2 500 tilitoimistossa ja niillä hoidetaan yli 120 000 yrityksen taloushallinto Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

Accountor on talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuihin sekä ulkoistuspalveluihin erikoistunut konserni, jonka palveluksessa on noin 2350 ammattilaista 7 maassa. Yhtiön toiminta-ajatuksena on auttaa asiakkaitaan hyödyntämään modernin teknologian ja digitalisoinnin tarjoamia mahdollisuuksia jokapäiväisessä tekemisessään. 
Yhtiön pääkonttori on Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Accountor-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli 221 M€.

Voit tutustua kannustavaan, luottamukselle rakentuvaan ja ystävälliseen työyhteisöömme sosiaalisessa mediassa #accountorteam-tunnisteen kautta.

Sovellusneuvoja

Espoo
Tampere
Turku
Oulu
Jyväskylä
Kokopäiväinen, Määräaikainen ja projektityö, Vakituinen

Julkaistu 25.11.2021

Yrityksen liikevaihto: 
2 000 000 - 9 999 999 ?

Jaa työpaikkailmoitus