Skip to main content

TALOUSHALLINNON ASIANTUNTIJA

Kirjanpitäjälle mahdollisuus kehittää ja kehittyä!

Kiinnostaisiko sinua mielenkiintoinen tehtäväkokonaisuus kirjanpidon sekä raportointiprosessien ja järjestelmien kehittämisen parissa vakavaraisessa yhtiössä? Hemsö hakee nyt uutta asiantuntijaa Suomen taloushallinnon tiimiin!

Vastaat omalta osaltasi Hemsön emoyhtiöiden kirjanpidosta sekä koordinoit kiinteistöyhtiöiden kirjanpitoa sekä prosesseja, joita ulkoistettu partneri hoitaa kanssamme. Vastaat yhdessä muun taloushallinnon tiimin kanssa siitä, että Suomen konsernin luvut raportoidaan oikein ja ajallaan Ruotsin emoyhtiölle. Alla on listattu tarkemmin työtehtäviä, joita uusi taloushallinnon asiantuntijamme saa hoitaakseen joko heti tai pikkuhiljaa osaamisen karttuessa:

  • Emoyhtiöiden kirjanpito- ja täsmäytykset. Raportoimme luvut sisäisesti kuukausittain ja omistajille kvartaaleittain.
  • Tilinpäätökset ja veroilmoitukset vuosittain
  • Yhteistyö ulkoistetun kirjanpitopartnerimme kanssa (myös palkkahallinto ulkoistettu)
  • Alv-ilmoitukset, lainat, vuokrien täsmäytys
  • Työmaaraportoinnin koordinointi
  • Sisäinen laskutus
  • Microsoft Dynamics Business Central 365 yhtenä pääkäyttäjänä toimiminen ja järjestelmän kehitykseen osallistuminen
  • Tarvittaessa ostoreskontran ja myyntireskontran backup/lomatuuraus
  • Raportointi ja yhteistyö Ruotsin emoyhtiön kanssa

Emme silti odota, että olet tullessasi kaikkien näiden tehtävien ammattilainen. Sen sijaan oppiva asenne ja kiinnostus monipuolisiin kirjanpidon ja taloushallinnon tehtäviin on menestymisen edellytys. Tehtävässä tarvitset kuitenkin kokemusta vähintään kirjanpidosta ja mielellään myös verotuksesta ja arvonlisäverokäytännöistä. Kiinteistöalan tuntemus on etu. Jos et vielä ole tilinpäätöstaitoinen tai osaa hoitaa veroilmoituksia, sinulla on mahdollisuus päästä oppimaan näitäkin. Teemme paljon tiimityötä ja tarvittaessa käytämme myös ulkoistettuja asiantuntijoita.

Ammatillisen osaamisen lisäksi sinulla on kiinnostusta taloushallintojärjestelmien ja prosessien kehittämiseen. Arvostamme aloitteellista, systemaattista ja ratkaisuhakuista toimintatapaa sekä halukkuutta viedä asioita eteenpäin positiivisella asenteella. Tiimimme on hyvin yhteisöllinen ja toivomme sinunkin nauttivan yhdessä tekemisestä.

Yhteistyö emoyhtiön kanssa edellyttää sitä, että pystyt hoitamaan työasioita suomen lisäksi myös englanniksi. Ruotsin kielen taito tai kiinnostus sen kehittämiseen on yhtiössämme eduksi ja tarjoamme siihen kielikoulutusta halukkaille.

Hemsössä saat mahdollisuuden työskennellä pitkäjänteisen ja toimintakentästään innostuneen kiinteistöomistajan palveluksessa, joka kasvaa vahvasti omalla toiminta-alueellaan. Pääset osaksi osaavaa ja innostunutta työyhteisöä ja saat mahdollisuuden olla vaikuttamassa yhteiskunnallisesti merkittävien kiinteistöjen toimintaan. Tarjoamme monipuolisen tehtävänkuvan taloushallinnosta innostuneelle tekijälle, joten sinulla on erinomaiset mahdollisuudet kehittää toimintaa ja kasvattaa sitä kautta myös omaa ammatillista osaamistasi. Panostamme myös erilaisiin koulutuksiin pitääksemme henkilöstömme osaamisen ajan tasalla. Lisäksi huolehdimme muutenkin hyvin työntekijöistämme (mm. liikunta- ja kulttuurisetelit, työterveys, vapaa-ajan tapaturmavakuutus) ja tarjoamme perehdytyksen tehtäviin sekä tiimin tuen. Toimistomme sijaitsee Helsingin keskustassa, mutta toimintakulttuurimme on joustava ja etätyömahdollisuudet hyvin toimivat.

Voisiko tämä olla sinun seuraava tehtäväsi? Jos sinulla on mielessäsi kysymyksiä tehtävästä, lisätietoja antaa MU:ssa Sanja Hovilainen, puh. 040 754 8107. Jätä mieluiten soittopyyntö tekstiviestillä, niin sovitaan molemmille sopiva ajankohta puhelulle.

Hakemuksesi voit jättää viimeistään 15.8. osoitteessa www.mercuriurval.fi viitenumerolla FI-17119. Liitä mukaan CV:si sekä vapaamuotoinen kuvaus osaamisestasi ja motivaatiostasi palkkatoiveineen.

Olemme Hemsössä erikoistuneet yhteiskuntakiinteistöihin ja toimimme kiinteistökumppanina julkisille sekä yksityisille toimijoille. Vahvistamme yhteiskunnan kivijalkaa.

Kiinteistömme muovaavat koko yhteiskuntaa. Niissä luomme elämänmittaisia muistoja – niissä aloitamme opintiemme ja muistelemme kaikkea kokemaamme. Kun haastamme yhdessä vanhat tavat ja uskomukset ja luomme kestävämpiä tilalle, rakennamme parempaa yhteiskuntaa niin itsellemme, läheisillemme kuin kaikille niille, jotka jakavat maailman kanssamme. Yhdessä rakennamme yhteiskunnalle kestävämmän perustan, joka auttaa ja suojaa meitä huomisen haasteissa.

Meillä on pitkä kokemus hoiva-, oppilaitos-, terveydenhuolto- ja oikeuslaitoskiinteistöjen kestävästä omistamisesta, ylläpidosta ja kehittämisestä.

Olemme pitkäaikainen kumppani, ja toiminnallemme ovat tunnusomaisia pitkät asiakassuhteet ja vakaat asiakkaat.

Meillä on Suomessa tällä hetkellä yli 70 kohdetta. Suomen lisäksi omistamme kiinteistöjä Ruotsissa ja Saksassa. Olemme sekä Suomessa että Ruotsissa johtava yksityinen yhteiskuntakiinteistöjen omistaja.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

TALOUSHALLINNON ASIANTUNTIJA

Hemsö Yhteiskuntakiinteistöt Oy / co Mercuri Urval
Helsinki
Etätyö, Kokopäiväinen, Vakituinen

Julkaistu 11.07.2022

Yrityksen liikevaihto: 
10 000 000 - 19 999 999 €
Yrityksen koko: 
20 - 49 henkilöä
Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti