Skip to main content

Samankaltaisia työpaikkoja

Technical Marketing Specialist (PIM-osaaja), UPM Plywood

Haemme teknologiapainoitteista markkinoinnin osaajaa osaksi UPM Plywoodin markkinointitiimiä! Tehtävässä pääset työskentelemään markkinointipäällikön tukena uuden PIM-järjestelmän (Product Information Management) käyttöönottoon liittyvissä tehtävissä sekä luomaan sisältöjä digitaalisen markkinoinnin kanaviin. Jos PIM-järjestelmät ovat sinulle tuttuja ja olet valmis ottamaan haasteen vastaan, niin haethan tehtävää heti tänään!

Kuvaus

Technical Marketing Specialistin tehtävässä pääset osaksi uuden markkinointiautomaatiojärjestelmän implementointiin liittyvää projektia. Positio on tiimissä uusi, joten haemme tehtävään henkilöä, jolle on PIM-järjestelmät ovat entuudestaan tuttuja! Työtehtävänä on muun muassa olemassa olevien tuotetietojen siirtämistä uuteen järjestelmään, layouttien suunnittelu sekä sisältöjen tuottamista suomeksi ja englanniksi. Hyödynnät työssäsi myös markkinointidataa ja käytät siihen liittyviä työkaluja.

Tehtävään haemme henkilöä, jolle markkinointiteknologia ja tuotetietojärjestelmät ovat jo aiemman työkokemuksen ansiosta tuttuja. Tehtävässä toimitaan melko itsenäisesti markkinointipäällikön työparina, joten osaaminen PIM-järjestelmistä on välttämätön. Tämän lisäksi ymmärrät markkinointianalytiikan perusteita ja Google Analytics on sinulle entuudestaan tuttu. Tehtävässä eduksi nähdään soveltuva koulutustausta sekä kiinnostus teknisten markkinointitekstien kirjoittamiseen, mutta kaikista tärkeintä on kiinnostus markkinointiteknologiaa ja -analytiikkaa kohtaan.

Tarjoamme

•   Mahdollisuuden päästä osaksi suurta implementaatioprojektia osana tunnettua ja kansainvälistä yritystä
•   Vaihtelevat ja vastuulliset työtehtävät
•   Tilaisuuden päästä soveltamaan ja kehittämään asiantuntijuuttasi markkinointiteknologian parissa

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävät

•   Markkinointiteknologian ja tuotetietohallinnan asiantuntijana toimiminen implementaatioprojektissa
•   Olemassa olevien sisältöjen siirtäminen uuteen PIM-järjestelmään
•   Layouttien sommittelu
•   Markkinointitekstien kirjoittaminen sekä oikolukeminen suomeksi ja englanniksi

Etsimämme henkilö on

•   Relevanttia työkokemusta tuotetietojärjestelmien (PIM) sekä markkinointiautomaation ja -analytiikan (esim. Google Analytics) parissa
•   Ymmärrystä yleisimmistä taittotyökaluista (esim. InDesign, Photoshop) sekä sisällöntuotannon periaatteista
•   Erinomaiset suomen ja englannin suulliset ja kirjalliset taidot

Tehtävään soveltuva opiskelutausta katsotaan haussa eduksi.

Etsimämme henkilö

•   On itsenäinen ja oma-aloitteinen
•   Tuo rohkeasti ajatuksensa ja ideansa esille
•   Vaihtelee sujuvasti rutiininomaisten ja ad-hoc-tehtävien välillä

Muuta tietoa

•   Aloitus: Syyskuussa 2021
•   Kesto: Helmikuun loppuun 2022
•   Sijainti: Lahti
•   Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Infoa asiakkaasta

UPM on biometsäteollisuuden edelläkävijä, joka tarjoaa uusiutuvia ja vastuullisia ratkaisuja ja innovoi tulevaisuuden vaihtoehtoja fossiilisen talouden ratkaisuihin.

Kysyttävää? info@academicwork.fi, Ilmoitusnumero: 15057364

Technical Marketing Specialist (PIM-osaaja), UPM Plywood

Lahti
Kokopäiväinen, Vakituinen

Julkaistu 05.08.2021

Yrityksen liikevaihto: 
Ei tiedossa

Jaa työpaikkailmoitus