Skip to main content

Technical Specialist, Key Service Desk 24/7

Osastomme on joukko huippuosaajia, joita yhdistävät huumori ja tekemisen into. Etsimme nyt uusia nousevia kykyjä joukkoomme Jyväskylään vakituiseen työsuhteeseen. Tehtävät ovat kokoaikaisia (37,5 h/vko).

 

Key Service Desk on palvelunhallintakeskus, joka yhdistää kaiken Telian yritysasiakkaiden asioinnin yhteen palvelupisteeseen. KeySD:ssä hoidetaan tilaukset, palvelupyynnöt, vianhallinta sekä asiakaspalautteet. Asiakkaidemme yhteydenotot koskevat niin mobiilin ja kiinteän verkon yhteyksiä sekä palveluita kuin myös asiakkaidemme puhe- ja viestintäratkaisuja. Vastaamme asiakkaiden yhteydenottoihin puhelimitse, chatissa ja muita digitaalisia kanavia hyödyntäen. Työtä yhdessä Suomen suurimmista yritysasiakaspalveluista, jossa sinulla on mahdollisuus oppia jatkuvasti uutta.

 

Key Service Desk palvelee asiakkaitamme 24/7, joten odotamme valmiutta kolmivuorotyöhön.

 

Kuka sinä olet?

  • Pidät tiimityöstä ja olet valmis asettamaan tiimin oman etusi edelle
  • Tuot persoonallasi iloa ja positiivisuutta tiimin arkeen
  • Pystyt tehokkaaseen itsenäiseen työskentelyyn ja päätöksen tekoon
  • Saat muut mukaasi ja luot ympärillesi motivoivaa ja innostavaa ilmapiiriä asiakkaittesi, kollegoittesi ja sidosryhmiesi keskuudessa
  • Verkostoituminen ja yhteistyötaidot ovat luontainen osa toimintatapojasi
  • Olet sanavalmis, kuuntelet asiakasta, saat asiakkaan hyvälle tuulelle
  • Hallitset ajankäyttösi ajoittaisen paineenkin alaisena
  • Näet muutokset mahdollisuuksina. Olet kyvykäs suunnittelemaan ja toteuttamaan niitä
  • Uskallat astua epämukavuusalueellesi kehittääksesi itseäsi
  • Viestit sujuvasti suullisesti ja kirjallisesti suomeksi että englanniksi. Sinulla on valmius kommunikoida myös ruotsin kielellä

Sinulla on:

  • Kykyä tunnistaa asiakkaan arkea tukevia ja kehittäviä ratkaisuja
  • Kaupallinen tai tekninen koulutus
  • Kokemusta asiakkaiden asioiden hoitamisesta, sekä prosessien kehittämisestä
  • Osaamista sisäisten prosessien rakentamisesta, sekä kokemusta asiakaslupausten täyttämisestä
  • Itsenäinen ja vastuullisen työtapa, sekä vahva halu ja kyky tehdä yhteistyötä
  • Kykyä muuntautua nopeasti muuttuvassa yritysmaailmassa
  • Halua kehittyä ja syventää omaa asiantuntijuutta
  • Valmius kolmivuorotyöhön

Innostuitko?

Jos haluat osaksi tiimiämme, niin hae tehtävään 31.05.2022 mennessä. Käymme hakemuksia läpi ja haastattelemme tehtävästä kiinnostuneita jo hakuaikana - laita siis hakemuksesi mahdollisimman pian sisään!

 

Lisätietoja tehtävästä antaa Tomi Tammi, p. +358 400 967106 / [email protected]

 

Tehtävä edellyttää siihen valitulta henkilöltä vähintään perusmuotoisen turvallisuusselvityksen läpäisemistä turvallisuusselvityslain (726/2014) mukaisesti. Vaihtoehtoisesti tehtävään rekrytoitu henkilö voi esittää voimassaolevan henkilöturvallisuusselvitystodistuksen valinnan yhteydessä.

 

Welcome to Telia - Home to your next big opportunity!

Everything we do is reflected in our purpose: To reinvent better connected living. That's how we make a difference for our customers in the big and in the small. That's how we contribute to the lives and livelihoods where we are present. Our skilled people and partners, innovative technologies and powerful networks are there to make daily life smoother and richer for our customers and help societies and business become more efficient and sustainable. Welcome to Telia, the home of your next big opportunity and a place where everyone can be themselves with equal access to opportunities.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti

Technical Specialist, Key Service Desk 24/7

Telia Finland Oyj
Jyväskylä
Kokopäiväinen, Vakituinen

Julkaistu 01.06.2022

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti