Samankaltaisia työpaikkoja
Viihtyisitkö itseohjautuvassa työkulttuurissa, jossa työntekijöiden mielestä on erittäin hyvä ilmapiiri? Haluatko työn, jossa pääset ratkomaan ongelmia ja hyödyntämään kiinnostustasi ICT-alaa kohtaan?
Maailma digitalisoituu ja loppukäyttäjätuen ammattilaisia tarvitaan jatkuvasti, tästä syystä olemmekin etsimässä kokoaikaisia työntekijöitä Telia Häiriöilmoitus- ja Helppi –palveluihin.
Mitä työ pitää sisällään?
Telian Customer Experiences Specialistina pääset luomaan maailmanluokan asiakaskokemuksia teknisen tuen parissa ja haastamaan itseäsi ongelmanratkaisuissa. Tätä saat toteuttaa itsenäisellä otteella, mutta tietenkin myös hyvän työporukan ympäröimänä.
Tehtävä on mainio paikka kehittää osaamistasi ja käyttää omaa asiantuntijuuttasi tai ICT-alan koulutustasi hyödyksi. Työn keskiössä on asiantuntevan tuen antaminen loppukäyttäjille heidän arkisten teknisten haasteiden parissa. Nämä haasteet voivat liittyä esimerkiksi tuotteiden ja palveluiden vikatilanteisiin sekä asennus-, käyttöönotto- ja verkko ongelmiin.
Asiakaspalvelu tapahtuu puhelimen, sähköpostin ja chatin kautta, mikä omalta osaltaan varmistaa työn monipuolisuuden. Ongelmien ratkomisen ja käytön opastuksen lisäksi pääset tekemään myös jonkin verran lisämyyntiä. Työ alkaa palkallisella kolmen viikon koulutusjaksolla.
Mitä toivomme sinulta?
Etsimämme henkilö on avoin, reipas ja ennen kaikkea asiakaslähtöinen. Ratkaisukeskeinen ja toimeen tarttuva työote takaavat menestyksen päivittäisessä työssä. Toivomme, että osaat ilmaista itseäsi hyvin niin suullisesti kuin kirjallisesti.
Yleinen kiinnostus tekniikkaa kohtaan, harrastuneisuus tai esimerkiksi koulutuksen tarjoama oppi auttavat sinua menestymään tässä tehtävässä. Et siis välttämättä tarvitse teknistä erityisosaamista – oikealla asenteella ja intohimolla pääsee pitkälle.
Englannin kielen taidosta on hyötyä jokapäiväisessä työssä. Työsuhteen alussa järjestämme perusteellisen koulutuksen, jossa perehdytämme sinut alkuun kohti teknisen asiakaspalvelun saloja.
Rainmaker työnantajana
Olemme Suomen suurin myynnin ja asiakaspalvelun ulkoistuksia tarjoava toimija ja edustamme sekä kotimaisia että kansainvälisiä huippubrändejä eri toimialoilta. Positiivinen ilmapiiri ja yhteisöllisyys ovat menestyksemme takana ja laadukkaat myynnilliset asiakaskohtaamiset ovat meille sydämen asia. Me teemme työtä elämää varten ja olemme olemassa jotta ihmiset voisivat rakastaa työtään. Tämän ansiosta meillä on tilaa yksilöllisille urapoluille.
Edut ja työntekijöiden hyvinvointi
✅ Jaamme kuukausittain kaikille tiimeille tiimirahaa, jonka käytöstä tiimi päättää itse. Rahan voi käyttää vaikka tiimin kesken järjestettävään ravintolaillalliseen tai muuhun yhteiseen tekemiseen.
✅ Maksamme myös aluekohtaista toimintarahaa kuukausitasolla, joka voidaan käyttää yhdessäoloon paikallisesti.
✅ Valitsemme ja palkitsemme joka kuukausi sateentekijän työntekijöidemme joukosta.
Mitä sinun tulisi vielä tietää?
Työaikamme ovat palveluaikojen mukaiset arkisin klo 7:55 ja 22:00 –välillä ja lauantaisin klo 8:45 ja 18:00 –välillä.
Telian tiimissä ihmiset työskentelevät 18-37,5 tuntia viikossa. Maksamme ICT-alan työehtosopimuksen mukaista tuntipalkkaa ja suoriutumisesta voi saada myös lisäansioita.
Työn aloitus sopimuksen mukaan, tehtävään valitulle tullaan tekemään turvallisuusselvitys.
Kannattaa hakea heti!
Voi jättää meille hakemuksesi kohdasta "Hae työpaikkaa". Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana.
Mikäli jokin asia jäi askarruttamaan, täällä päivystää Markus. Saat minut kiinni tarvittaessa Whatsappilla tai soittamalla numerosta 040 7147991.
Paikkakunta: Turku
Aloitus 9.5.2022
Palkkaus: ICT-TES (13,18e/h)+provisiot
Sopimus: Toistaiseksi voimassa oleva