Samankaltaisia työpaikkoja
Handelsbanken on vakavarainen ja kansainvälinen pankki. Pankki tunnetaan erinomaisesta asiakaspalvelustaan ja kestävän kehityksen periaatteet ohjaavat kaikkia liiketoiminnan osa-alueita. Haluamme Handelsbankenissa luoda pitkäaikaisia asiakassuhteita, toimia paikkakunnan parhaana neuvonantajana ja tarjota kaikki pankkipalvelut oman yhteyshenkilön kautta.
Haemme nyt pääkonttoriimme Helsingin Ruoholahteen määräaikaista toimihenkilöä back-office ryhmään (31.3.2022 asti). Ryhmän vastuualueena ovat pankin varainhoidon hallinnon tehtävät sekä rahastovälitykseen liittyvät toiminnot. Prosessien ja menettelytapojen kehittäminen on olennainen osa ryhmän toimintaa. Työtehtäviisi kuuluu erilaisia back-office tehtäviä: toimeksiantojen toteuttaminen, täsmäytykset, raportointi sekä sijoittamiseen liittyvät myynnintuen tehtävät.
Tarjoamme sinulle
- monipuolisen ja vastuullisen tehtävän osaavassa tiimissä
- mahdollisuuden kehittää osaamistasi sijoitusalalla ja niihin liittyvissä prosesseissa ja palveluissa
- mahdollisuuden vaikuttaa omalla tekemisellä ryhmän toimintaan ja omien työtehtävien kehittämiseen
- mahdollisuuden verkostoitua laajasti eri sidosryhmien kanssa Suomessa ja muualla konsernissa
- tueksi suuren konsernin organisaation ja yrityskulttuurin
Odotamme sinulta
- innostunutta asennetta ja vahvaa halua tarttua uusiin haasteisiin
- oma-aloitteisuutta, kykyä sekä itsenäiseen että tiimissä työskentelyyn
- tarkkuutta työtehtävien hoidossa ja paineensietokykyä määräaikojen alla
- soveltuvaa koulutusta ja vahvaa kiinnostusta sijoitustoimintoja ja –tuotteita kohtaan, aikaisempaa kokemusta saman tyyppisistä tehtävistä katsotaan eduksi
- hyvää suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi
Lisätietoja tehtävästä antaa ryhmäpäällikkö Henrika Saxén, 050 538 0431.
Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen 16.5. mennessä.