Skip to main content

Viestintäpäällikkö K-ryhmään

Hakuaika alkaa: 09.05.2022
Hakuaika päättyy: 22.05.2022

K-ryhmän viestinnässä rakennetaan kaikkien suomalaisten arkeen kuuluvaa K-brändiä. Iloisessa viestinnän porukassamme jaetaan ja innovoidaan koko ajan uusia tapoja lähestyä sidosryhmiämme, inspiroidutaan tunteita koskettavista tarinoista ja tehdään tiivistä yhteistyötä liiketoimintojemme kanssa.

Etsimme nyt joukkoomme

VIESTINTÄPÄÄLLIKKÖÄ

Oletko viestinnän moniottelija?
Oletko perehtynyt erityisesti sisältöjen tuotannon eri osa-alueisiin: sisältöstrategian punaisen langan rakentamiseen, aiheiden tunnistamiseen organisaatiosta, sisältöjen tuottamiseen ja tilaamiseen? Tunnetko innostusta, kun saat suunnitella sisältöjen jakelua monikanavaisesti aina printistä sosiaaliseen mediaan asti? Oletko aina halunnut katsoa yritysviestintää kokonaisuutena, ja sinulle on luontaista ottaa haltuun eri kanavia ja viestien välittämisen tapoja?

K-ryhmän viestinnän porukkaan etsitään viestintäpäällikköä, joka hallitsee viestinnän eri osa-alueet, pitää useat eriaikaiset projektit hallinnassa ja taitaa yhteistyön eri sidosryhmien kanssa. Tehtäväsi keskittyy erityisesti sisältöjen pariin: niiden suunnitteluun, tuotantoon ja jakeluun eri kanavissa tehokasta ja tunteita välittävää kokonaisuutta rakentaen. Olet mukana esimerkiksi Pirkka-lehden, Pirkan digisisältöjen ja K-ryhmän some- ja verkkosisältöjen sisältöjen ja jakelun kehittämisessä.

Toivomme, että sinulla on lisäksi ymmärrystä mediaviestinnästä; moni tarina ansaitsee tulla kerrotuksi muissakin kuin omissa medioissamme.

Tarjoamme sinulle työporukan, joka on innostuva ja innostava, kehityshaluinen ja olennaiseen keskittyvä - sekä hyvällä fiiliksellä eteenpäin menevä. Taustalla on K-ryhmän tunnettu brändi, Pirkan kaltaiset ikoniset mediat sekä talo, jossa viestinnällä ja sisältömarkkinoinnilla on merkittävä rooli.

Odotamme tulevalta työkaveriltamme:

- Kokemusta monikanavaisten sisältökokonaisuuksien johtamisesta
- Taitoa muuntaa organisaation tapahtumat tarinoiksi
- Kykyä tilata sisältöä 360-mallin mukaisesti eri kanaviin
- Kokemusta viestintäsuunnitelmien työstöstä ja toteutuksesta
- Erinomaisia tiimityötaitoja sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn
- Kykyä hallita ja hoitaa useita yhtä aikaisia projekteja
- Erinomaista kirjoitustaitoa
- Erinomaista englannin kielen taitoa
- Vähintään viiden vuoden työkokemusta viestinnän parista joko organisaatioviestijänä tai viestintätoimistossa
- Korkeakoulututkintoa viestinnästä, markkinoinnista tai vastaavalta alalta

Lisätietoja tehtävästä antaa tuleva esihenkilö Paula Niemistö, [email protected] tai p. +358 40 7070 121 (soittoajat pe 13.5. klo 14-15 ja to 19.5. klo 12-13).

Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen 22.5.2022 mennessä oheisen linkin kautta. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.

Kesko vaikuttavuus

Kesko synnyttää merkittävimmät positiiviset vaikutuksensa liittyen verojen maksamiseen ja ravitsemukseen, luokissa Yhteiskunta ja Terveys.

Kesko synnyttää merkittävimmät negatiiviset vaikutuksensa tai käyttää resursseja liittyen kasvihuonekaasupäästöihin ja niukkaan osaamispääomaan, luokissa Ympäristö ja Tieto.
Upright data for Kesko

Klikkaamalla graafia pääset näkemään koko Kesko Oy vaikuttavuusprofiilin.

Mikä vaikuttavuusprofiili?

Nettovaikutusprofiilin on mallintanut Upright Project. Profiili perustuu tieteellisen tutkimuksen ymmärrykseen erilaisten tuotteiden ja palveluiden vaikutuksista. Profiili kertoo mihin asioihin sinäkin olet mukana vaikuttamassa tämän työpaikan kautta. Lisätietoa Uprightista löydät täältä.

Haluatko suosituksia samankaltaisista työpaikoista sähköpostitse?Tilaa hakuvahti