Skip to main content

Web-analyytikko Alma eCom-tiimiin

Etsimme Alma Median eCom -tiimiin uutta web-analyytikkoa. 

WEB-ANALYYTIKKONA

työskentelet digitaaliseen liiketoiminnan vauhdittajana tuomalla palveluidemme datan toimintaa ohjaavaksi tarinoiksi niin sivustojen, kuin mobiilisovellustenkin osalta. Teet tiivistä yhteistyötä laajasti eri sidosryhmien kuten toimitusten, sisältömyynnin, digikehityksen sekä markkinoinnin kanssa. Tiimissämme muun muassa mallinnamme kävijöiden digitaalisia asiakaspolkuja ja suunnittelemme toimenpiteitä eri vaiheissa olevien kävijöiden sitouttamiseksi polun eri vaiheissa. Yhteisenä tavoitteenamme on luoda vahva asiakasymmärrys kävijöistämme ja ohjata satunnaisista kävijöistämme palveluihimme sitoutuneita asiakkaita. Eksperimentointikulttuuri on tiimillämme verissä, joten pääset varmasti hyödyntämään kokemuksiasi A/B-testaamisesta. Päivittäisiin työtehtäviisi kuuluu online-analytiikan erilaiset raportointi- ja kehittämistehtävät. Pääset myös tuomaan osaamistasi monipuolisiin kehitysprojekteihin läpi Alman. Ja mikä tärkeintä: data ei varmasti lopu kesken.

ODOTAMME SINULTA

että olet totta kai analyyttinen ja kehityshaluinen. Olet tottunut tekemään yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa ja pidät isommankin kokonaisuuden hanskassa. Sinulla on vahvaa Google Analytics -osaamista ja Google Marketing Platformin muutkin työkalut ovat sinulle tuttuja.  Olet kiinnostunut uudemmistakin työkaluista, kuten Matomo sekä Hotjar, ja osaatkin valita oikean työkalun pakista tilanteen mukaan. Olet taitava datan pyörittelijä niin Sheetsissä, kuin SQL:n avulla Google Big Queryssa. Lisäksi sinulla on kokemusta tagien hallinnasta sekä analytiikan implementoinnista. Olet näppärä visualisoimaan dataa, havaitsemaan syy-seuraussuhteita sekä pureskelemaan isompiakin kokonaisuuksia pienemmiksi kehitysehdotuksiksi. Lisäksi olet rohkea esittelemään havaintoja ja oppeja isommallekin yleisölle. Digitaalisen markkinoinnin mittaamisen parhaat käytännöt ovat sinulle myös tuttuja.

KIINNOSTUITKO?

Hae paikkaa 12.9. mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa eCom Development Manager Antti Palomäki, antti.palomaki@almamedia.fi

 

Alma Media on voimakkaasti uudistuva monikanavainen mediayhtiö. Tuotteemme ovat alallaan johtavia media- ja palvelubrändejä ja niiden markkina-asema on useimmissa maissa vahva. Tunnetuimpia brändejämme ovat muun muassa Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Etuovi.com ja Monster.

Suomessa liiketoimintaamme kuuluvat talous- ja ammattimediat, valtakunnallinen kuluttajamedia, digitaaliset kuluttaja- ja yrityspalvelut, koulutukset sekä ammattikirjallisuuden julkaiseminen. Alman kansainvälinen liiketoiminta itäisessä Keski-Euroopassa, Ruotsissa ja Baltiassa koostuu rekrytointipalveluista, toimitilojen markkinapaikasta ja suoramarkkinointipalveluista.

Web-analyytikko Alma eCom-tiimiin

Helsinki
Kokopäiväinen

Julkaistu 14.09.2021

Yrityksen liikevaihto: 
Yli 100 000 000 €

Jaa työpaikkailmoitus